דיווח באיטליה: רומא על סף מכירה, דה רוסי עשוי לחזור

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | AFP

ב"קוריירה דלו ספורט" נטען כי המיליארדר דן פרידקין סיכם עם ג'יימס פלוטה על העברת הבעלות תמורת 780 מיליון יורו, הקשר שאולץ לעזוב לאחר 18 שנה עשוי לפרוש ולשוב בתפקיד מקצועי

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רק במאי האחרון עזב דניאלה דה רוסי את רומא, אחת הפרידות היותר אמוציונליות בכדורגל העולמי. בגיל 35 הוא שוחרר מהמועדון עם תום חוזהו לאחר קריירה שאת כולה העביר בג'אלורוסי, המועדון בו גדל ובו אביו עובד עד היום – הוא גם היה המאמן שלו בקבוצת הנוער אי שם בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים – וכעת, כך מדווח ב"קוריירה דלו ספורט" באיטליה, הוא עשוי לשוב לבירת איטליה מוקדם מהצפוי.

דה רוסי הגשים חלום, על פיו, כשחתם במועדון הפאר הארגנטיני בוקה ג'וניורס בעקבות שחרורו מרומא, אבל הקריירה שם נגדעה בשלב מאוד מוקדם בעקבות סדרת פציעות ובארגנטינה טוענים בימים אלה שהוא שוקל לפרוש מכדורגל. בדומה לפרנצ'סקו טוטי, גם הוא הועזב על ידי הבעלים ג'יימס פלוטה, אבל על פי הדיווחים האחרונים הושג סיכום למכירת המועדון לידי האמריקאי דן פרידקין, העומד בראש "קבוצת פרידקין", תמורת 780 מיליון יורו, כשאחת המטרות תהיה להשיב את דה רוסי למועדון.

דה רוסי, שבמשך 18 שנה היה בקבוצה הבוגרת של רומא עד שנאלץ לעבור לבוקה, כבר חשב לפרוש בקיץ האחרון, אבל בחר לשחק בדרום אמריקה ולצערו רשם במדי בוקה ארבע הופעות בלבד. לאחרונה הוא שב לסגל ולפני כחודש עלה מהספסל ל-25 דקות בניצחון על אתלטיקו יוניון, אבל כאמור בקרוב עלול להיכנע לפציעות ולתלות את הנעליים. הוא גם זכה לשחק בסופר קלאסיקו נגד ריבר פלייט בספטמבר האחרון, אך המשחק במונומנטל הסתיים ב-0:0.

אם ישוב לרומא, זה כבר לא יהיה בתפקיד שחקן אלא בתפקיד ניהולי, ייתכן אף שיירש את אביו אלברטו שעד היום הוא האחראי על קבוצת הנוער. ייתכן כי דניאלה דה רוסי יזכה להוביל את קבוצת הנוער במקום אביו, שקודם לאחד האחראים על מחלקת הנוער כולה.




אוהדי רומא בפרידתם מדה רוסי. בטוח מתגעגעים לקפטן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי