דיווח באיטליה: אינטר פתחה במגעים עם כריסטיאן אריקסן

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

קשר טוטנהאם, שמסיים חוזה בקיץ, רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, הנראזורי פנו לנציגיו. התרנגולים שוקלים למכור אותו כבר בינואר בכדי להרוויח, גם יובנטוס הוזכרה כמועמדת

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי כמה שנים פשוט נהדרות בטוטנהאם, כריסטיאן אריקסן חווה העונה תקופה לא פשוטה במדי התרנגולים. הקבוצה לא מצליחה, השחקן עצמו סובל מירידה ביכולת ובדקות המשחק והדבר לא השתנה גם כאשר ז'וזה מוריניו החליף בתפקיד המאמן את מאוריסיו פוצ'טינו. באופן כללי, נראה שהרומן בין השחקן למועדון נמצא לקראת סיום, כאשר כולנו זוכרים איך בקיץ האחרון הוא הצהיר שהוא מוכן לעזוב את הספרס בשביל עליית מדרגה.

בנוסף לכך, קשר נבחרת דנמרק מסיים את חוזהו בסוף העונה ויוכל להשתחרר בחינם, ועל כן טוטנהאם שוקלת למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי של חודש ינואר ולהרוויח עליו, זאת כמובן במידה שלא יסכים לחתום על חוזה חדש. לשחקן לא מעט מחזרות, אך רובן מעדיפות כמובן להחתימו בהעברה חופשית עם סיום העונה.

על פי דיווח שהתפרסם היום (חמישי) באיטליה, אחת הקבוצות אשר יצרו קשר עם נציגיו של אריקסן היא אינטר, שמוליכה את טבלת הליגה האיטלקית בזכות הפרש שערים עדיף על יובנטוס השנייה. אגב, גם הגברת הזקנה מוזכרת כמי שמתעניינת בשחקן התרנגולים וצפויות התפתחויות בנושא כבר במהלך החודש הקרוב, כאשר החל מאתמול אריקסן רשאי לחתום בכל קבוצה בה הוא חפץ בחינם ולהצטרף בסיום העונה, כאשר חוזהו יפוג. כזכור, בקיץ האחרון מנצ'סטר יונייטד ניסתה לשים את ידה על הדני, וגם שמה של ריאל מדריד נקשר כמה וכמה פעמים עם הקשר.


אנטוניו קונטה. בדרך לצרף כוכב חדש? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי