זלאטן: "אני הרבה יותר גרוע. במקום לרוץ, אפשר לבעוט מ-40 מטר"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

השבדי שחזר למילאן דיבר לראשונה והודה שאינו בשיא, אך סיפר: "בגיל 38 היו לי יותר הצעות מאשר בגיל 28. חיפשתי אדרנלין, אני לא כאן כקמע. מוכן לשחק ומתגעגע לכדור". צפו בו מתקבל בתשואות על ידי כ-500 אוהדים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי שנחת אתמול (חמישי) באיטליה, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד תום העונה הנוכחית עם אופציית הארכה לשנה נוספת, זלאטן איברהימוביץ' התייצב הבוקר למסיבת עיתונאים שבה הוצג כשחקנה החדש/ישן של מילאן. בהמשך, החלוץ יצא אל מחוץ למתחם המועדון כשהוא לבוש בצעיף ומחזיק את חולצת הרוסונרי, לעיני כ-500 אוהדים נלהבים שקיבלו אותו בתשואות.

"אחרי המשחק האחרון שלי בגלקסי, קיבלתי טלפון מפאולו מאלדיני ודיברנו על העתיד", סיפר החלוץ ששב לקבוצה אותה עזב ב-2012, "בגיל 38 היו לי יותר הצעות מאשר כשהייתי בן 28. חיפשתי סיטואציה שתייצר בי אדרנלין להוציא ממנה את המקסימום, כי בשלב הזה אתה לא משחק בשביל הכסף. זו לא הייתה החלטה קשה, לא רציתי לעזוב בזמנו, פשוט התאמתי את עצמי למה שנכפה עליי. מילאן היא הבית שלי, כשהגעתי לכאן מברצלונה מצאתי את האושר בכדורגל. אני אוהב את המועדון הזה ומגיע עם תשוקה גדולה".

על האתגר לשקם את האדומים-שחורים, שניצחו רק שישה משחקים מתוך 17 העונה בליגה ומדורגים במקום ה-11, זלאטן אמר: "צריך לחשוב בכל פעם על המשחק הקרוב. הקבוצה הזו יכולה לעשות יותר, יש בה איכות. עלינו לעבוד קשה, להאמין ולשפר את הדברים על המגרש, בשביל זה אני כאן. לא הייתי חוזר אם לא הייתי מאמין בפרויקט הזה ולא היו לוקחים אותי בגיל אם לא היו מאמינים בי, אין הרבה שחקנים שחתמו במילאן בגיל 38. אני לא כאן כקמע, אלא כדי לעזור על המגרש וזה גם מבחן עבורי להוכיח שמה שאני עושה עדיין עובד".

השבדי התייחס לבעיות של מילאן בחלק ההתקפי, אותן הוא מגיע לפתור אחרי שהרוסונרי כבשו פחות משער למשחק עד כה: "זה חלק מהמשחק שלי. אם אני לא מבקיע או מבשל, אני עושה דברים אחרים כדי לעזור לקבוצה. אי אפשר להשיג הכל לבד, אחרת הייתי עוסק בספורט אינדיבידואלי". החלוץ גם הביע רצון להיכנס מיידית לעניינים, כשאמר שהוא מקווה לשחק כבר ביום שני הקרוב נגד סמפדוריה: "אני מוכן ואני מתגעגע לגעת בכדור".

'איברה', שילבש את החולצה מספר 21, אותה בחרו ילדיו מבין האפשרויות שנותרו זמינות, שלח גם מסר לאוהדים: "אנחנו רוצים להטריף את סן סירו כפי שהיה בעבר. אני מרגיש את ההתלהבות של האוהדים ויש לי יחסים טובים איתם. התמיכה שלהם מאוד חשובה, היא הופכת את המשימה לקלה יותר ומחדירה בך את האדרנלין והרוח הנדרשים".

החלוץ שקרע את הרצועה הצולבת בתקופתו במנצ'סטר יונייטד וחזר לכושר בלוס אנג'לס עם 52 שערים ב-56 משחקים, הודה שהוא לא יציג את אותם מספרים שהעמיד בקדנציה הראשונה במילאן, אך הציע פיתרון מעניין: "אני הרבה יותר גרוע. אבל אחרי שחזרתי מהפציעה, אני פשוט שמח שאני יכול לשחק. אולי במקום לרוץ, אפשר לבעוט מ-40 מטר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי