צפו: שער ובישול לזלאטן "בבכורה" המחודשת במדי מילאן

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Shaun Botterill / Staff

משחק החזרה הרשמי אמנם ייערך רק ביום שני מול סמפדוריה, אך החלוץ בן ה-38 ערך היכרות ראשונה עם חבריו החדשים על כר הדשא וסיפק הצצה לכושרו. הרוסונרי טיילו עם 0:9 מול רודנסה מהליגה השישית במשחק הכנה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
הופעת הבכורה הרשמית אמנם תתקיים רק מול סמפדוריה (שני ב-16:00), אך זלאטן איברהימוביץ' ערך כבר אתמול (שישי) היכרות ראשונה עם חבריו החדשים על כר הדשא והוא סיים אותה, איך לא, עם שער ובישול. אחרי שמילאן יצאה לפגרת חג המולד מהמקום ה-11 עם 5:0 משפיל מול אטאלנטה, היא דרסה 0:9 במשחק אימון את רודנסה מהליגה השישית והחלוץ השבדי בן ה-38 קיבל דקות ראשונות מהמאמן סטפאנו פיולי וסיפק הצצה לגבי כושרו. 

 
 

עוד קודם לכן הוצג זלטן במסיבת עיתונאים חגיגית במהלכה סיפר: "אחרי המשחק האחרון שלי בגלקסי, קיבלתי טלפון מפאולו מאלדיני ודיברנו על העתיד", סיפר החלוץ ששב לקבוצה אותה עזב ב-2012, "בגיל 38 היו לי יותר הצעות מאשר כשהייתי בן 28. חיפשתי סיטואציה שתייצר בי אדרנלין להוציא ממנה את המקסימום, כי בשלב הזה אתה לא משחק בשביל הכסף. זו לא הייתה החלטה קשה, לא רציתי לעזוב בזמנו, פשוט התאמתי את עצמי למה שנכפה עליי. מילאן היא הבית שלי, כשהגעתי לכאן מברצלונה מצאתי את האושר בכדורגל. אני אוהב את המועדון הזה ומגיע עם תשוקה גדולה".

על האתגר לשקם את האדומים-שחורים, שניצחו רק שישה משחקים מתוך 17 העונה בליגה ומדורגים במקום ה-11, זלאטן אמר: "צריך לחשוב בכל פעם על המשחק הקרוב. הקבוצה הזו יכולה לעשות יותר, יש בה איכות. עלינו לעבוד קשה, להאמין ולשפר את הדברים על המגרש, בשביל זה אני כאן. לא הייתי חוזר אם לא הייתי מאמין בפרויקט הזה ולא היו לוקחים אותי בגיל אם לא היו מאמינים בי, אין הרבה שחקנים שחתמו במילאן בגיל 38. אני לא כאן כקמע, אלא כדי לעזור על המגרש וזה גם מבחן עבורי להוכיח שמה שאני עושה עדיין עובד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי