Sport1 Banner

קונטה חשף: "ניסיתי לשכנע את זלאטן להגיע לצ'לסי"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מאמן אינטר לפני הקרב מול הלהיט של הליגה, אטאלנטה: "מברך על חזרת איברהימוביץ' לאיטליה. יובנטוס? אי אפשר לשנות דברים בתוך לילה אחד". לאציו תנסה להמשיך את הרצף מול נאפולי, מילאן תפגוש את קליארי

(גודל טקסט)

אחרי לא מעט שנים בשליטה מוחלטת של יובנטוס, נראה שהעונה העניין חזר אל הליגה האיטלקית. הגברת הזקנה חולקת את הפסגה ביחד עם אינטר (שנמצאת במקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף), כאשר מאחוריהן דולקת לאציו – לה אמנם שש נקודות פחות משתי המוליכות, אך גם משחק חסר. מחר (שבת) ייצא לדרך המחזור ה-19 של הסרייה A, מחזור סיום הסיבוב הראשון, עם שלושה משחקים סופר מעניינים. מילאן תצא למשחק חוץ מול קליארי, לאציו תארח את נאפולי ואינטר תפגוש את אטאלנטה החזקה.

קליארי – מילאן (16:00)
אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, הרוסונרי (שנמצאים במקום ה-12 בטבלה) יקוו לטעום שוב את טעם הניצחון. זלאטן איברהימוביץ', שערך במחזור הקודם מול סמפדוריה את הופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה כמחליף, עשוי מחר כבר לעלות ב-11 של סטפאנו פיולי. קשישטוף פיונטק ופפה ריינה, ששמם נקשר למספר קבוצות באירופה, אמורים להיכלל בסגל, בעוד כשירותו של לוקאס ביגליה מוטלת בספק כרגע. 

פיולי דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ואמר: "אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לחזור לנצח. אנחנו צריכים להביא יתרונות מנטליים למשחק. קליארי היא הפתעת העונה, במשחקים האחרונים היא הציגה הופעות טובות והפסידה. יש להם הרבה חוזקות וננסה לעצור אותן. נצטרך לנצח את המשחק. זלאטן עדיין לא כשיר ל-90 דקות ואני אחליט בקרוב אם הוא יפתח בהרכב או ישולב מהספסל". 


סטפאנו פיולי (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מן  העבר השני, המארחת פתחה את העונה בצורה טובה מאוד אך מגיעה במומנטום רע למשחק – אחרי שלושה הפסדים רצופים (וארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון בסך הכל). הקבוצה של רולאנדו מראן ממוקמת במקום השישי בליגה ועברו שנתיים וחצי מאז הפעם האחרונה בה הצליחה לגבור על האדומים-שחורים ממילאנו.

לאציו – נאפולי (19:00)
איזה קרב עצום מחכה לנו באולימפיקו. המארחת, כאמור, נמצאת במרחק של שש נקודות משתי המוליכות ועם משחק חסר (שייערך ב-5 בפברואר מול ורונה), ועל כן היא רוצה להישאר קרובה אליהן כמה שיותר לאורך התקופה הזו. לאציו מגיעה בתקופה מדהימה מבחינתה להתמודדות – רצף של תשעה ניצחונות רצופים, כולל כמה דרמטיים במיוחד. צ'ירו אימובילה הלוהט, לו 19 שערים ב-17 המשחקים של הקבוצה עד בליגה, ינסה להמשיך את הכושר המפלצתי שלו ולהגדיל את הפער מכריסטיאנו רונאלדו ורומלו לוקאקו בראש טבלת מלכי השערים.

מנגד, נאפולי והעונה המוזרה שלה. הקבוצה מדרום איטליה, שניצחה רק פעם אחת בעשרת משחקי הליגה האחרונים ונמצאת במקום השמיני בטבלה, תנסה לקלקל לתכולים. ג'נארו גאטוסו יחסר את דרייס מרטנס, כאשר הבלם קאלידו קוליבאלי נמצא בספק. קפטן לייפציג, דייגו דמה, קרוב לחתימה במועדון, שמנסה לצרף גם את סטניסלאב לובוטקה מסלטה ויגו.


ג'נארו גאטוסו (Francesco Pecoraro/Getty Images)

המאמן גאטוסו אמר לקראת הקרב: "אנחנו צריכים להמשיך לשחק בדרך ששיחקנו במשחק האחרון מול אינטר, למרות שהפסדנו. השתפרנו והתחלנו להניע טוב יותר את הכדור. אני רואה הרבה רצון והתלהבות בסגל. השחקנים של לאציו מאוד מהירים ועם טכניקה נהדרת, אסור לנו לתת להם שטחים. קוליבאלי ישחק רק אם יהיה כשיר ב-100%, לא נסכן אותו".

אינטר – אטאלנטה (21:45)
קרב צמרת בסן סירו. המוליכה, לה הפסד אחד בלבד העונה (מול יובנטוס במחזור השביעי), חייבת להמשיך במומנטום של שני הניצחונות והאחרונים, לא למעוד ולקחת שלוש נקודות. הנראזורי יודעים שיובנטוס אורבת להם ועליהם לגבור על הקבוצה המצוינת מהמקום החמישי – שניצחה 0:5 בשני המחזורים האחרונים (את מילאן ובמחזור הקודם את פארמה). הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני כבשה הכי הרבה שערים העונה בליגה האיטלקית ,48, ורוצה לעקוף את רומא בטבלה בכדי להגיע למקום שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות.

מאמנה של אינטר, אנטוניו קונטה, שייחסר את קוואדוו אסמואה, סיפר לקראת המשחק הקשה: "אני מצפה למשחק מאוד קצבי, אינטנסיבי ופיזי. קשה מאוד להתמודד מול אטאלנטה, שממשיכה לצמוח והיא אפילו חזקה יותר ממה שהייתה בעונה שעברה. יש לנו עוד הרבה בעיות לפתור במשחק שלנו. פער היכולת מיובנטוס? אנחנו עושים עבודה טובה וחשובה. יש תחושה טובה, אי אפשר לשנות הכל עם שרביט בתוך לילה אחד. אני מקווה שתהיה לי היכולת לעשות את זה עם אינטר".

האם הוא מרגיש שחסר לו מנהיג ותיק בקבוצה, זאת אחרי הגעתו של זלאטן למילאן וחשף: "בעבר ניסיתי לשכנע אותו להגיע לצ'לסי. אני מברך על חזרתו לליגה האיטלקית, אני מאוד מכבד אותו והוא מוסיף הרבה לאישיות של קבוצה שהוא נמצא בה. הוא יעניק במילאן אחריות וביטחון לסביבה. חשוב למאמן למצוא שחקנים שיכולים להפיץ את הדברים הללו לשאר הסגל. אם יש כאלה, קל יותר להתקדם. הקבוצה שלנו צומחת לאט לאט ויש לנו מספר שחקנים כאלה". 


זלאטן איברהימוביץ' (Marco Luzzani/Getty Images)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי