Sport1 Banner

רק 1:1 לאינטר, שער בכורה לזלאטן ולאציו בלתי ניתנת לעצירה

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הנראזורי מעדו נגד אטאלנטה, שהחמיצה פנדל בדקה ה-88. השבדי פתח בהרכב לראשונה מאז שחזר והבקיע ב-0:2 על קליארי. "הנשרים" רשמו ניצחון עשירי רצוף בזכות מלך שערי הסריה א', צ'ירו אימובילה שכבש את שערו ה-20

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בסרייה A יצא היום (שבת) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר תחילה, מילאן וזלאטן איברהימוביץ', שרשם בכורה מחודשת בהרכב, גברו 0:2 על קליארי וטיפסו במעלה הטבלה. בהמשך הערב, לאציו המשיכה בכושר המפלצתי שלה עם ניצחון עשירי ברציפות, 0:1 קשה ודרמטי על נאפולי של ג'נארו גאטוסו. יום המשחקים ננעל עם משחק ענק שהסתיים בחלוקת נקודות בין אינטר המוליכה לאטאלנטה הלוהטת.

אינטר – אטאלנטה 1:1
קבוצתו של אנטוניו קונטה מעדה נגד היריבה מברגאמו, בקרב אליו שתי הקבוצות הגיעו אחרי שני ניצחונות רצופים. הנראזורי עדיין במקום הראשון, אך בעקבות התוצאה הפער מיובנטוס עומד על נקודה בלבד ואינטר תקווה למעידה של הזברות מחר, כשהאלופה תתארח ברומא. אטאלנטה שמרה על המקום החמישי בטבלה.

המארחת עלתה ליתרון בדקה הרביעית, השער היחיד במשחק נכבש בדקה הרביעית, כאשר לאוטרו מרטינס ביצע דאבל פס נהדר עם רומלו לוקאקו והשתלט נהדר על הכדור כדי לשלוח אותו אל הרשת. באופן מפתיע, זו הפעם הראשונה העונה בליגה בה אחד משני החלוצים מבשל לחברו. הארגנטינאי הגיע ל-10 שערים בסריה A.

מרטינס. שער ליגה 10 עשירי לא הספיק לאינטר (Emilio Andreoli/Getty Images)

מרטינס. שער ליגה 10 עשירי לא הספיק לאינטר (Emilio Andreoli/Getty Images)

האורחת חזרה למשחק בדקה ה-75. גליארדיני הסיט את הבעיטה של איליצ'יץ' מצד שמאל, מלינובסקי נגח ורובין גוסנס הקדים את קנדרבה כדי לשים את זה בפנים. לואיס מוריאל יכול היה להשלים מהפך כשאטאלנטה קיבלה פנדל בדקה ה-88, אבל סמיר הנדנוביץ' עצר את הבעיטה של הקולומביאני.

כמעט ניצחו בסן סירו. שחקני אטאלנטה חוגגים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)
כמעט ניצחו בסן סירו. שחקני אטאלנטה חוגגים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

לאציו – נאפולי 0:1
הקבוצה של סימונה אינזאגי פשוט בלתי ניתנת לעצירה. המארחת לא הרשימה אך השיגה ניצחון דרמטי בפעם השלישית ברציפות וצימקה לפחות זמנית את הפער מצמד המוליכות לשלוש נקודות בלבד.
 
 
למרות הקצב המהיר הקבוצות לא סיכנו את השער בחצי השעה הראשונה, עד שלורנצו אינסינייה שלח בעיטה חופשית נהדרת, ותומאס סטרקושה הדף בקושי בדקה ה-28. לפני ההפסקה, הקשר סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' החמיץ הזדמנות להעלות את המארחת ליתרון.


סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' מול פיוטר זיילינסקי. משחק צמוד (ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images)

 

 
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונאפולי המשיכה לצאת למתפרצות חכמות, כשבדקה ה-67 פיוטר זיילינסקי פגש את הקורה בבעיטה מתוך הרחבה. האורחת הרגישה שהיא יכולה להשיג את כל הקופה, סטרקושה הדף ניסיון מצוין של אינסינייה ושמר את התוצאה.

אולם, בדקות האחרונות של לאציו יש קסם. בדקה ה-82 החלוץ צ'ירו אימובילה שלא ממש הורגש, גנב את הכדור מהשוער דויד אוספינה ומזווית קשה שלח בעיטה מסובבת. הבלם ג'ובאני די לורנצו ניסה להרחיק אבל בעט לשערו-הוא. בכל מקרה, החלוץ קיבל את השער שהיה ה-20 שלו העונה בליגה. כעבור ארבע דקות החלוץ כמעט השלים צמד אבל נעצר על ידי השוער. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו מדורגת רק במקום העשירי.

 

צ'ירו אימובילה. 20 שערי ליגה בסיבוב אחד (ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images)

קליארי – מילאן 2:0
אחרי שעלה מהספסל במשחק הביתי נגד סמפדוריה בתחילת השבוע, איברהימוביץ' קיבל המקום בהרכב של המאמן סטפנו פיולי, לצידו של רפאל לאוו הפורטוגלי אצל קליארי שהגיעה להתמודדות אחרי שלושה הפסדים רצופים.

על כר הדשא, הרוסונרי היו הקבוצה הדומיננטית יותר מתחילת המשחק ולאחר מחצית ראשונה מאופסת, סמו קסטייחו סידר ללאוו שער קליל עם תחילת החצי השני. בדקה ה-64 הגיע הרגע שלו כולם חיכו כשזלאטן התמקם ברחבה, קיבל מסירה מתאו הרננדס ומזווית קשה כבש בנגיעה אחת. עם הניצחון, מילאן עלתה עד למקום השמיני בטבלה, ובכך ברחה מעט מקבוצות התחתית.


חזר בגדול. בגיל 38, איברהימוביץ' כבש בליגה האיטלקית (Marco Luzzani/Getty Images)

עוד באותו נושא: קליארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי