העברות: ספורטינג ליונייטד – רוחו וכסף תמורת פרננדש, ג'דסון עבר בדיקות בטוטנהאם

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

הפורטוגלים רוצים לקבל את הבלם בעסקה המתבשלת, השדים האדומים מתעניינים גם במוסא דמבלה. קשר בנפיקה מתקרב לתרנגולים, וגם: מילאן החתימה בלם, מוסטאפי יעבור לטורקיה?

(גודל טקסט)

 רשמי
* קשרה של פיורנטינה בריאן דאבו (27) עבר בהשאלה לספאל עד סיום העונה.

* הבלם הדני סימון קיאר סיים את השאלתו באטאלנטה ועבר שוב בהשאלה מסביליה למילאן עד סיום העונה.

* ארסנל השאילה את תום העונה לנירנברג מהליגה הגרמנית השנייה את הבלם היווני קונסטנטינוס מברופאנוס. השחקן בן ה-22 שיחק העונה פעם אחד בלבד במדי התותחנים (במסגרת הליגה האירופית) ובילה בעיקר בקבוצת המילואים.

שמועות
* הגעת ג'דסון פרננדש מבנפיקה לטוטנהאם מתקרבת. על פי הדיווחים, הפורטוגלי כבר נמצא בלונדון ועבר בדיקות רפואיות. הקשר בן ה-21, לו שתי הופעות במדי הנבחרת, יעבור בהשאלה עד לסיום העונה הבאה עם אופציית רכישה. 

* נמניה מאטיץ' יקבל הצעה לחוזה חדש ממנצ'סטר יונייטד. הקשר הסרבי מבוקש במספר ליגות ועד לא מזמן היה נראה כי יעזוב בחלון ההעברות של ינואר, אך פציעותיהם של פול פוגבה וסקוט מקטומיניי טרפו את הקלפים.

* ספורטינג ליסבון הציבה תנאי חדש למנצ'סטר יונייטד, שחושקת בברונו פרננדש – בנוסף לתשלום, המועדון הפורטוגלי רוצה לקבל לשורותיו גם את הבלם הארגנטינאי, מרקוס רוחו.


מרקוס רוחו (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

* לפי 'הטיימס' צ'לסי קרובה לצרף את לואיס דאנק מברייטון. ברייטון תרוויח עבור העסקה כ-50 מיליון ליש"ט.

* שקודראן מוסטאפי בדרך לכדורגל הטורקי? ב'פוטומאק' הטורקי נכתב שארסנל מנהל מו"מ עם גלאטסראיי.

* החלוץ הצרפתי של ליון מוסא דמבלה ששמו נקשר לאחרונה לצ'לסי מבוקש גם במנצ'סטר יונייטד. גם טוטנהאם במירוץ אחרי השחקן בן ה-23 שכבש העונה 11 שערי ליגה.


שקודראן מוסטאפי.  יעבור לטורקיה? (Gettyimages)

* מילאן מחפשת שוער שני וכבר אתמול דווח כי הרוסונרי מעוניינים באסמיר בגוביץ' והיום נכתב כי שוער המשנה של ברנלי ג'ו הארט מועמד.

* הסיבה שמילאן מחפשת שוער היא עזיבתו הצפויה של פפה ריינה בהשאלה לאסטון וילה, שצפויה להודיע על השלמת העסקה באופן רשמי.

* תומא למאר עשוי לעזוב את אתלטיקו כבר בחלון העברות הקרוב ובאנגליה דווח שלא רק ארסנל וצ'לסי ינסו לצרף את הצרפתי לשרותיה, אלא גם וולבס שנאבקת על מקום בטופ 4.

חוזר לאנגליה. פפה ריינה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי