אמו של זאניולו: "הוא רוצה להיות ביורו בכל מחיר". מה הבטיח מנצ'יני?

ניקולו זאניולו נפצע
ניקולו זאניולו נפצע | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

קשר רומא שקרע את הרצועה הצולבת זכה לחיבוק חם מעולם הכדורגל. פלורנצי הגיע לבקר אותו בביתו, באלוטלי ומודריץ' דרשו בשלומו. מאמן נבחרת איטליה אמר לו: "אני מחכה לך". האם ישחק ביורו?

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

לצד רגעים מרגשים שקרו המחזור בליגה האיטלקית כמו שער הבכורה של זלאטן איברהימוביץ' במילאן, המהפך בפסגה ורצף הניצחונות של לאציו שלא עוצרת – בארץ המגף חוו עצב גדול לנוכח פציעתו הקשה של קשר רומא, ניקולו זאניולו שגמר את העונה ולפי הדיווחים עלול להחמיץ את היורו הקרוב. הקשר לא הפסיק לבכות אך עיכל את הפציעה הקשה בחלוף מספר שעות. אימו של הקשר שליוותה אותו מיד לאחר מכן לבית החולים, התראיינה לכלי התקשורת באיטליה וניסתה לגרום לאופטימיות. מעבר לכך, הקשר זכה לחיבוק חם מעולם הכדורגל.

פרנצ'סקה קוסטה אמרה: "ברגע הראשון הוא הבין שמדובר בפציעה קשה. הוא הרבה יותר טוב עכשיו, צוחק ומתבדח, הוא חוזר לעצמו". האם סיפרה על העידוד הגדול שקיבל זאניולו: "ההודעות האלה חיזקו אותו, הוא מאוד שמח, הראה לי את הטלפון ואמר 'אמא, תראי איזה שחקנים כתבו לי'. כל חבריו לקבוצה שוחחו איתו, גם שחקנים מליגת האלופות".

המסר שהכי נגע לליבו היה של מאמן הנבחרת רוברטו מנצ'יני שהעביר לו מסר: "אני מחכה לך", אמר לקשר. כזכור, קיים חשש כבד לגבי האפשרות שיחמיץ את היורו. "הוא רוצה להיות ביורו, בכל מחיר, אבל הוא יודע שזו כברת דרך ארוכה", הוסיפה האם.

עוד כוכבים שכתבו לקשר הם לוקה מודריץ' ומריו באלוטלי, כאשר אלסנדרו פלורנצי ביקר אותו בביתו. גם המאמן פאולו פונסקה התעניין במצבו. קפטן רומא סבל משתי פציעות קשות דומות באוקטובר 2016 ופברואר 2017. "פלורנצי אמר לו להירגע, הוא יודע שניקולו כרגע מורדם, הוא זרע בו אופטימיות". האם סיכמה: "הוא מתמודד עם זה, הוא הוכיח בעבר מאיזה חומר הוא קורץ".

העונה רשם זאניולו שישה שערים ושני בישולים ב-24 משחקים במדי רומא והחל את דרכו גם במדי הנבחרת הבוגרת של איטליה. הוא כבש צמד ובישל במהלך ה-1:9 על ארמניה ובסה"כ שותף בחמישה משחקים מהקמפיין המרשים של איטליה. עדיין מוקדם לדעת מה יהיה אך אוהדי הכדורגל מחזיקים אצבעות.
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי