אריקסן סיכם באינטר. קונטה: "סיימנו סיבוב ראשון גדול אך המסע רק התחיל"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | AFP

הקשר הדני הסכים לתנאי החוזה של הנראזורי, הצעה ראשונה הוגשה לטוטנהאם. המאמן היה מרוצה לאחר ההעפלה לרבע הגמר וניתח את הסיבוב הראשון בליגה. "לוקאקו תמיד מבקיע", החמיאו באיטליה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר החלה את השבוע בצורה מאכזבת כשאיבדה את הפסגה בסרייה א' לאחר תיקו ביתי 1:1 עם אטלאנטה אלא שאתמול (שלישי) היא שכחה מזה כשהביסה 1:4 את קליארי והעפילה בקלילות לרבע גמר הגביע. ניקולו בארלה ואלכסיס סאנצ'ס (חזר לשחק לראשונה מאז תחילת אוקטובר) פתחו בהרכב ולפתע הסגל של אינטר הרגיש מאוד עמוק, בורחה ואלרו הבקיע, אך היה זה בעיקר עוד יום מוצלח של רומלו לוקאקו שכבש צמד, בפעם החמישית העונה. רק רוברט לבנדובסקי וצ'ירו אימובילה שהבקיעו שש פעמים צמד ומעלה – מציגים נתון מרשים ממנו העונה בחמש הליגות הבכירות.

לבלגי יש כבש 18 שערים העונה, כשבכל 2018/19 כבש 15 שערים בלבד. נראה שלא תהיה לו בעיה לשבור את שיאו האישי, אז הבקיע 26 שערים בעונת הפרידה מאברטון. "רומלו תמיד מבקיע", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט", כאשר ב"טוטו ספורט" פירגנו: "אינטר בלתי ניתנת לעצירה. הנראזורי מחצו את קליארי והוציאו עליה את כל העצבים".

קונטה אמר: "אני מאוד מרוצה, השחקנים הגיבו מצוין, אפילו כאלה שמיעטו לשחק לאחרונה. אני שמח שניקולו בארלה מתאושש מהפציעה וגם אלכסיס סאנצ'ס ימצא את הקצב הטוב ביותר, וכמובן על השער של בורחה ואלרו. החבר'ה האלה רוצים ללמוד, להשתפר ולהצליח, יש הרמוניה בקבוצה. סיימנו סיבוב ראשון גדול בליגה עם 46 נקודות למרות הקשיים. הסיבוב השני לא יהיה קל אבל התחלנו מסע ואנחנו רוצים להמשיך אותו, נשמור על סבלנות".


אלכסיס סאנצ'ס (Pier Marco Tacca/Getty Images)

בינתיים אינטר ממשיכה לעבוד קשה בחלון ההעברות במטרה לעמוד בדרישותיו של אנטוניו קונטה שדרש חיזוק. כריסטיאן אריקסן הוא המועמד הבכיר להגיע לאור הקשיים בצירופו של ארתורו וידאל, ולפי "סקיי ספורט איטליה", הדני ממשיך להתקרב לנראזורי. אריקסן, ששיחק אתמול במדי טוטנהאם בגביע, הסכים לתנאי החוזה של אינטר והקבוצה מאיטליה כבר הגישה הצעה ראשונה – 10 מיליון יורו ועוד בונוסים. על פי ההערכות, מדובר בהצעה ראשונית בלבד ושני הצדדים מאמינים כי העסקה תיסגר על עשרה מיליון יורו.

עוד שני שחקנים שעתידיים להצטרף לאינטר הם ליאונרדו ספינאזולה – בעסקת טרייד עם רומא בתמורה למתאו פוליטאנו (אמור לעבור בדיקות רפואיות תוך 24 שעות), וכן אוליבייה ז'ירו שממעט לשחק במדי צ'לסי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי