העברות: יאנג ואריקסן עוברים לאינטר, אולמו בדרך למילאן

אשלי יאנג
אשלי יאנג | Clive Brunskill/Getty Images

הנראזורי על סף רכישת מגן מנצ'סטר יונייטד וקשר טוטנהאם, הרוסונרי הגישו הצעת ענק עבור היהלום הספרדי של דינמו זאגרב. וגם: ברונו פרננדש יצטרף למנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא, פטר בוס האריך חוזה בלברקוזן

(גודל טקסט)

רשמי
* אקס מכבי תל אביב, המאמן פטר בוס, האריך את חוזהו בבאייר לברקוזן עד 2022. נזכיר כי הוא הגיע לישראל באמצע עונת 2015/16, אולם בסיום השנה התקדם לאייאקס אמסטרדם מבלי שזכה בתואר עם הצהובים. לאחר עונה בהולנד הוא עבר לבורוסיה דורטמונד, אך פוטר בשלב מוקדם של העונה.


* האדרספילד השאילה את הבלם טרנס קונגולו לפולהאם. 

* מנצ'סטר יונייטד אישרה את מעברו הצפוי של אשלי יאנג, שנחת במילאנו ויעבור במהלך היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה באינטר. בממלכה נטען כי הוא עזב את אימון מנצ'סטר יונייטד בזעם ודרש לעזוב מיידית, כחצי שנה לפני תום חוזהו.

שמועות
* סוכנו של כריסטיאן אריקסן נצפה בארוחה עם באפה מארוטה, מנכ"ל אינטר, כך שגם עסקת רכישת הקשר הדני מטוטנהאם צפויה להפוך לרשמית בקרוב מאוד.

* עוד באינטר, העיתונאי ג'יאנלוקה די מארציו מדווח שהנראזורי סימנו את ויקטור מוזס הניגרי מפנרבחצ'ה, שעשוי להצטרף בהשאלה עד תום העונה.

* גם מילאן מקווה להנחית רכש מפוצץ ועל פי הדיווחים היא קרובה לרכישת הקשר הספרדי בן ה-21 של דינמו זאגרב, דני אולמו שיעלה כ-30 מיליון יורו. ברצלונה יצאה מהמירוץ לרכישתו.


אולמו. בקרוב בארץ המגף? (Angel Martinez/Getty Images)

* טוטנהאם במו"מ מתקדם על צירופו בהשאלה של זה לואיש בן ה-28, חלוץ פורטו ונבחרת קייפ ורדה. 

* עסקת ברונו פרננדש למנצ'סטר יונייטד נסגרה וצפויה להיחתם רשמית בימים הבאים. הערב הקשר עוד יעלה למשחק פרידה מספורטינג ליסבון כשיפגוש בדרבי את בנפיקה, ואם הכל יעבור כשורה יחתום לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא כשחקן השדים האדומים. יונייטד תשלם עבורו כ-70 מיליון ליש"ט בנוסף לבונוסים ופרמיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי