מעל כולם: אימובילה כיכב ב-1:5 של לאציו על סמפדוריה

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

החלוץ הלוהט הגיע ל-23 שערים בליגה בזכות שלושער על הקבוצה של ראניירי. קאייסדו ובאסטוס הוסיפו בחגיגה. המשבר של נאפולי המשיך עם הפסד 2:0 לפיורנטינה בבית. מהפך ו-1:2 לססואולו על טורינו

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר תחילה לאציו התפוצצה על סמפדוריה עם 1:5 מהדהד. במשחק הסוגר של הערב נאפולי הפסידה בביתה לפיורנטינה. בנוסף, ססואולו הצליחה לברוח ממאבקי התחתית  עם 1:2 ביתי ויקר על טורינו לאחר מהפך.

לאציו – סמפדוריה 1:5
אחרי שהעפילה לשלב הבא בגביע, ה"נשרים" המשיכו את התקופה האדירה שעוברת עליהם עם הצגה אדירה מול סמפדוריה המסכנה. לאציו מחזיקה כיום בצ'ירו אימובילה, החלוץ הלוהט באירופה, שגם היום הראה שבלעדיו זה לא אותו דבר.

כבר אחרי שבע דקות של כדורגל אימובילה הצליח לגבור על שחקן הגנה ולאיים לשער, השוער אמיל אודרו הדף לא טוב ופליפה קאייסדו כבש בכדור חוזר. בדקה ה-17 אימובילה נכנס לראשונה לרשימת הכובשים עם כדור עונשין מדויק, ושלוש דקות לאחר מכן השלים צמד עם סיומת נהדרת אחרי כדור ארוך של פרנצ'סקו אצ'רבי.


אימובילה. מלך השערים של הליגה המשיך למצוא את הרשת (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

אחרי הבליץ המהיר, לאציו המשיכה את הריצה במחצית השנייה ובדקה ה-54 זה כבר הפך ל-0:4, כשבאסטוס האנגולי כבש מיד לאחר שעלה מהספסל. בדקה ה-65 שופט המשחק זיהה נגיעת יד ברחבת סמפדוריה ואפשר לאימובילה לכבוש שלושער מהנקודה הלבנה, והחלוץ ניצל זאת בגדול לכבוש את ה-23 שלו העונה בליגה.

הקבוצה של קלאודיו ראניירי צימקה ל-5:1 כחמש דקות לאחר מכן בעקבות שער של קרול לינטי, אך התעסקה בעיקר בהדיפת ההתקפות של התכולים. בדקה ה-75 המשימה שלהם הפכה קשה יותר בעקבות כרטיס אדום שספג הבלם ג'וליאן צ'אבוט, אך התוצאה נותרה על כנה עד הסיום.


אינזאגי. לאציו שלו נמצאת בתקופה אדירה (Marco Rosi/Getty Images)

נאפולי – פיורנטינה 2:0
מפגש שתי המאכזבות הגדולות של הליגה הסתיים בניצחון של ה"ויולה". לאחר שני הפסדים רצופים, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו נוצחה פעם נוספת הערב בביתה, כשהיציעים במשחק היו ריקים מאדם, זכר למשבר הקשה שעובר המועדון הדרומי עם אוהדיו. פיורנטינה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-26 של המשחק, כשמרקו בנאסי מצא את פדריקו קייסה ברחבה, והאחרון מצא את הרשת של דויד אוספינה בנגיעה אחת חכמה.

נאפולי השתלטה על המשחק לאחר מכן, ניסתה בכל כוחה לתקוף ולמצוא את שער השוויון, אך דווקא ספגה בצד השני. דושאן ולאחוביץ' בן ה-19 התגבר על השומר שלו ביכולת אישית נהדרת וסובב נהדר לרשת של נאפולי מזווית קשה וחתם את הניצחון של האורחת באדום.


שחקני פיורנטינה חוגגים בנאפולי (Francesco Pecoraro/Getty Images)

ססואולו – טורינו 1:2

אחרי שגברה על רומא ובולוניה, טורינו רצתה להמשיך את הריצה שלה ולרשום ניצחון שלישי ברציפות, אך נעצרה אל מול מהפך נהדר של המארחת. ססואולו קטעה רצף שלילי של שלושה הפסדים עם מהפך מרשים ושערים יפים. תומאס רינקון העלה את טורינו ליתרון עם כדור יפה אחרי תרגיל מקרן, שיצאה אל מחוץ לרחבה, שם חיכה הקשר שבעט לרשת. אבל אם חשבנו שזה השער היפה שנראה במשחק, ז'רמי בוגה השווה בדקה ה-62 והשאיר את כולנו עם פה פתוח.

קשרה בן ה-23 של נבחרת חוף השנהב סיפק ביצוע מופלא, כאשר בעט כדור מסובב ממרחק רב אל בין החיבורים של השוער סלבטורה סיריגו. בוגה המשיך ללהוט ואחרי השער הנהדר שלו רשם בישול מצוין. השחקן פרץ באגף השמאלי והעביר כדור רוחב שטוח עד לצד השני  של הרחבה, שם חיכה דומניקו ברארדי. קפטן ססואולו סיים באלגנטיות ובנגיעה אחת אל הרשת, קבע מהפך והעניק לקבוצתו נקודות יקרות שהרחיקו אותה מהקו האדום.


ברארדי. שער ניצחון של הקפטן (Alessandro Sabattini/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי