צפו בתקציר: אימובילה החליק, נאפולי העפילה לחצי הגמר

צ'ירו אימובילה מחליק
צ'ירו אימובילה מחליק | Francesco Pecoraro/Getty Images

הגביעה איטלקי: לורנצו אינסינייה כבש בדקה השנייה ממבצע אישי נפלא והכריע את המשחק. לייבה ואלסייד היסאיי, החלוץ החם באירופה 'עשה ג'ון טרי'

קבוצות: נאפולי לאציו
(גודל טקסט)

רבע גמר הגביע האיטלקי נפתח הערב (שלישי), עם משחק אחד סוער ודרמטי, כשנאפולי אירחה את לאציו הלוהטת. מחר, כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס יארחו את רומא לרבע גמר השני (21:40 בספורט3) ובשבוע הבא, מילאן תפגוש את טורינו ואינטר תפגוש את פיורנטינה.

אך את הטירוף שראינו הערב באצטדיון סאו פאולו יהיה קשה לשחזר. המשחק נפתח בטירוף מהדקה הראשונה, כיאה לשתי קבוצות שמשחקות כדורגל התקפי וקצבי. כבר בדקה השנייה, לורנצו אינסינייה קיבל כדור על האגף, דהר על הקו והטעה את המגן שמולו, המשיך ל-1:1 מול השוער ושלח בעיטה שטוחה אך חדה לפינה הרחוקה. מבצע אישי מדהים, 0:1 מהיר לנאפוליטנים.


לורנצו אינסינייה כובש. מבצע אישי אדיר (Francesco Pecoraro/Getty Images)

וזאת רק הייתה ההתחלה של מחצית משוגעת לחלוטין. אלסייד היסאיי גלש לכדור אך פגע בצ'ירו אימובילה בדקה השמינית, השופט, בהחלטה שנויה במחלוקת הצביע על הנקודה הלבנה. מלך השערים של אירופה ניגש לנקודה הלבנה, אך החליק בצורה לא אופיינית בבעיטה והכדור הלך מעל השער. רגע מביך למוליך של המירוץ לנעל הזהב.


צ'ירו אימובילה מחליק בכדור העונשין. רגע מביך למלך השערים של אירופה (Francesco Pecoraro/Getty Images)

בדקה ה-19, היסאיי המוצהב שוב תיקל, השופט שוב שרק ושלף לו כרטיס צהוב שני ואדום! נאפולי נשארת עם 10 שחקנים בשלב כל כך מוקדם של המשחק, אך 5 דקות לאחר מכן הגיע התיקון. לוקאס לייבה קיבל כרטיס צהוב לאחר תיקול גס על מסה, נקלע לעימות עם השופט וראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום באותו רגע. גם לאציו נשארת עם עשרה שחקנים ואנחנו רק בדקה ה-25.


אלסייד היסאיי מורחק (Francesco Pecoraro/Getty Images)


לוקאס לייבה מורחק. (Francesco Pecoraro/Getty Images)

המחצית השנייה המשיכה בקצב הסוער אך שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים, כשאימובילה לוקח על עצמו פעם אחר פעם את המשחק, אך זה לא היה יום מוצלח עבור החלוץ שכבש 23 שערים העונה בליגה האיטלקית. נאפולי שומרת על היתרון עד הסיום ומעפילה לחצי הגמר. 0:1 דרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי