אביו של פיונטק: "אם לא ישחק במילאן, הוא ישמח לעבור למקום אחר"

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הפולני ירד לספסל בעקבות הצטרפותו של איברהימוביץ', ואביו לא הסתיר כי בנו מעוניין לעזוב: "קשישטוף רוצה להגיע בכושר טוב ליורו 2020. מועדונים רבים רוצים להשאילו, אך מילאן מוכנה רק למכור"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

 קשישטוף פיונטק לא הצליח להמשיך את הכושר המצוין, אותו ליווה בעונה שעברה. הפולני אמנם סגן מלך השערים של מילאן, אבל כבש רק ארבעה שערים ובעקבות החתמתו של זלאטן איברהימוביץ', פיונטק נדחק לקצה הספסל של מילאן ולא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים.

כחצי שנה לפני היורו, החלוץ בן ה-24, מודע לתחרות הקשה שיש על החלק ההתקפי של נבחרת פולין והוא יודע שאם לא יקבל דקות משחק משמעותיות במדי קבוצתו הוא יראה את הטורניר הקרוב מהספסל, ולאור מצבו בסגל של סטפאנו פיולי הוא ייאלץ לעשות זאת במועדון אחר.

לאור הדיווחים לגבי מעבר אפשרי, אביו של פיונטק אישר את הרצון למעבר: "הוא רוצה לשחק באופן קבוע ואם הוא לא יכול לעשות זאת במילאן הוא יעבור בשמחה למועדון אחר. קשישטוף רוצה להגיע ליורו 2020 בכושר טוב".

קשישטוף פיונטק ירד לספסל לאחר הצטרפותו של זלאטן איברהימוביץ' (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

"מועדונים רבים רוצים לצרף אותו בהשאלה, אך מילאנו דורשת למכור אותו, כדי להחזיר את ההשקעה אליו ולצרף שחקנים חדשים, עתידו יוחלט באופן סופי בתום חלון העברות". קבוצות ששמן נקשרו בקשר לפולני הן טוטנהאם, אתלטיקו מדריד ואסטון וילה. לפני הדיווחים מילאן תדרוש עבור שחרורו בין 30-35 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי