לוקאקו חשף: "קונטה אמר לי ששיחקתי זבל מול כל השחקנים"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Emilio Andreoli/Getty Images

חלוצה של אינטר שיתף סיפור על מאמנו, שהיה עצבני אחרי שהקבוצה סיימה בתיקו בלבד מול סלביה פראג בליגת האלופות: "הוא אמר לי שבפעם הבאה שאשחק ככה הוא יוציא אותי אחרי 5 דקות"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

רומלו לוקאקו הצטרף בקיץ האחרון לאינטר ששילמה עבורו 65 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד. הנראזורי בנו פרויקט מעניין בו החתימו מספר שחקנים מסקרנים נוספים ומינו למאמן את אנטוניו קונטה – מאמן עם קבלות לכל הדעות. לוקאקו כבש העונה 14 שערים העונה ב-20 הופעות בליגה, אך למרות מעמדו והסכום הרב ששולב עליו – החלוץ לא ליקק דבש אצל קונטה בתחילה.

הבלגי בן ה-26 חשף בראיון ל"סקיי ספורטס" שלאחר ה-1:1 בין אינטר לסלביה פראג במחזור הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות בחודש ספטמבר, כשהוא בסך הכל היה חודש במועדון, כיצד המאמן הביע את כעסו על השחקן. "קונטה אומר לך בפרצוף אם אתה צודק או טועה, ושיחקתי ממש לא טוב באותו משחק. הוא אמר לי מול כל השחקנים והצוות ששיחקתי זבל ושהוא יוציא אותי אחרי חמש דקות אם אני אשחק ככה שוב".


אנטוניו קונטה. מאמן קשוח (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

"זה פגע קצת בביטחון שלי, אבל באותה תקופה זה גם העיר אותי", הודה לוקאקו וסיפר כי לביקורת שקיבל ממאמנו הייתה השפעה: "ארבעה ימים אחר כך היה לנו דרבי מול מילאן וסיפקתי את אחד המשחקים הכי טובים שלי העונה, בו גם כבשתי שער".

לבסוף, רצה השחקן להעביר מסר בנוגע לתקריות הגזעניות בכדורגל העולמי בכלל והכדורגל האיטלקי בפרט: "עלינו לעצור את אותם אנשים. איטליה היא מדינה יפה לחיות בה, יש לה את הפוטנציאל לחזור להיות הליגה הגדולה שהיא הייתה פעם, אבל אנחנו צריכים לעבוד ביחד כדי להרחיק את האנשים הטיפשים האלה מהאצטדיונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי