אפקט זלאטן: ניצחון ליגה שלישי ברציפות למילאן, 0:1 על ברשיה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

ראביץ' עלה מהספסל וכבש, הרוסונרי עלו באופן זמני למקום השישי בטבלה ומריחים את אירופה. המארחת, שחסרה את באלוטלי המורחק ירדה למקום ה-18 בטבלה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי), כשמילאן הלוהטת, עם זלאטן איברהימוביץ' בהרכב ואחרי שני ניצחונות ליגה רצופים התארחה אצל ברשיה המסובכת במאבקי התחתית, לאחר שלא הצליחה לנצח בחמשת המשחקים האחרונים בליגה ומדורגת במקום ה-18 בטבלה.


אוהדי ברשיה בפתיחת המשחק. קבוצתם מסובכת בתחתית (Marco Luzzani/Getty Images)

המארחת, שנאלצה להסתדר ללא מריו בלוטלי המורחק, לא עשתה חיים קלים לרוסונרי כבר מהרגע הראשון ועשו ככל שביכולתם להפתיע את האדומים השחורים, ובמחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לייצר מצבים וירדו להפסקה ללא שערים.

במחצית השנייה, סטפנו פיולי שלף את אנטה ראביץ' למערכה במקומו של רפאל ליאו ובא על שכרו. למרות מחצית לא טובה של האורחים, בדקה ה-70, הכוכב השבדי קיבל כדור לאגף ימין, העביר כדור רוחב מצוין שהורחק לא טוב ע"י ההגנה והחלוץ הקרואטי בעט חזק מקרוב ולא השאיר לשוער שום סיכוי. 0:1 למילאן. בדקה ה-82, קסטייחו כמעט הכפיל את התוצאה מבישול של זלאטן, אך השבדי היה בעמדת נבדל.

בדקה ה-85, תיאו הרננדז קיבל גם הוא הזדמנות מצוינת לכבוש לאחר פריצה נהדרת מההגנה עד לשער של המארחת ושחרר פצצה שנעצרה רק במשקוף. הרוסונרי הצליחו לשמור על התוצאה עד הסיום. 0:1 למילאן, שמשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות מאז צירופו של זלאטן ועולה למקום ה-6 שמוביל לליגה האירופית.


ASDADASDADASD

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי