אריקסן נחת באיטליה, יחתום לארבע וחצי שנים באינטר

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Catherine Ivill/Getty Images

הנראזורי שלא ניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים, השלימו את החיזוק השלישי והחשוב ביותר בקיץ, ישלמו 20 מיליון יורו על קשר טוטנהאם ונבחרת דנמרק שכבר נחת באיטליה ויעבור בדיקות רפואיות. ישחק בשבת באודינזה?

קבוצות: אינטר טוטנהאם
(גודל טקסט)

זה היה באוויר לאורך כל חלון ההעברות והיום (שני) הגיע האישור הרשמי. כריסטיאן אריקסן, הקשר הדני בן ה-27, נחת באיטליה ולאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות יחתום רשמית לארבע שנים וחצי. הנראזורי קיוו להוריד את מחירו של הקשר שהחזיק בחוזה באנגליה עד תום העונה אך הספרס התעקשו ולכן העסקה נסגרה על 20 מיליון יורו יחד עם תשלום קל לאייאקס.

הקשר הגיע לאיטליה הבוקר עם מטוס פרטי, התקבל על ידי מנהל אינטר וכן על ידי עשרה עיתונאים אך כרגע ללא אוהדים. כשנשאל האם הוא שמח להיות כאן ענה: "בוודאי", סימן עם האגודל והמשיך הלאה. שכרו עשוי לעמוד על עשרה מיליון יורו לעונה.

אריקסן הוא החיזוק השלישי של קונטה בחורף לאחר הצטרפותם של אשלי יאנג (הספיק לערוך הופעת בכורה)  ו-ויקטור מוזס. הנראזורי לא הצליחו לנצח כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות אך קיבלו חדשות טובות לאחר ההפסד של יובנטוס אתמול והפער בפסגה עומד על שלוש נקודות בלבד. לפי הדיווח ב"גאזטה דלה ספורט", באינטר משוכנעים שהקשר נמצא בכושר טוב מספיק והוא עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב באודינזה ביום שבת.

 
כבר בקיץ, אחרי שש עונות באנגליה כשגולת הכותרת הייתה ההעפלה לגמר ליגת האלופות בו הפסידה טוטהנאם לליברפול, אריקסן חש תחושת מיצוי ורצה לעזוב אך נאלץ להישאר בלית ברירה. הקשר שהגיע לטוטנהאם בקיץ 2013 לאחר חמש עונות באייאקס, כבש 69 שערים ב-304 הופעות. העונה התנדנד בין הרכב לספסל ותרם שלושה שערים ושלושה בישולים ב-28 הופעות. משחקו האחרון בקבוצה היה לפני חמישה ימים, כשעלה מהספסל ל-28 דקות נגד נוריץ' וספג שריקות בוז מהקהל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי