עכשיו זה רשמי: כריסטיאן אריקסן חתם ל-4 וחצי שנים באינטר

כריסטיאן אריקסן , אינטר
כריסטיאן אריקסן , אינטר | ספורט1

הקשר עוזב את טוטנהאם בעבור 20 מיליון יורו, והוצג באופן רשמי לאחר שעבר בדיקות רפואיות. לוקאקו: "החודשים הראשונים היו לי קשים מאוד, אבל תמיד חשבתי על העתיד"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחת הסאגות המפרכות של חלון ההעברות בינואר הגיעה היום (שלישי) לסיומה, כשכריסטיאן אריקסן, הקשר הדני של טוטנהאם נמכר באופן רשמי לאינטר תמורת 20 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 שעוזב את לונדון לאחר שבע שנים, מגיע למילאנו לארבע וחצי עונות והוצג באופן רשמי היום לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות אתמול. 

הקשר הגיע לאיטליה אמש במטוס פרטי, התקבל על ידי מנהל אינטר וכן על ידי עשרה עיתונאים ונופף מהחלון לאוהדים כשהגיע לבדיקות. כשנשאל האם הוא שמח להיות כאן ענה: "בוודאי", סימן עם האגודל והמשיך הלאה. שכרו מוערך ב-עשרה מיליון יורו לעונה.

אריקסן הוא החיזוק השלישי של קונטה בחורף לאחר הצטרפותם של אשלי יאנג (הספיק לערוך הופעת בכורה) ו-ויקטור מוזס. הנראזורי לא הצליחו לנצח כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות אך קיבלו חדשות טובות לאחר ההפסד של יובנטוס אתמול והפער בפסגה עומד על שלוש נקודות בלבד. לפי הדיווח ב"גאזטה דלה ספורט", באינטר משוכנעים שהקשר נמצא בכושר טוב מספיק והוא עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב באודינזה ביום שבת.

רבים הרימו גבה כאשר בקיץ התעקש אנטוניו קונטה לצרף את רומלו לוקאקו בסכום עתק אחרי עונה בינונית במנצ'סטר יונייטד. בינתיים העונה של החלוץ הבלגי עולה על כל דימיון. לוקאקו הרשית 18 שערים בכל המסגרות והוא לא מתכוון לעצור. בראיון ל"טיקי-טאקה" סיפר לוקאקו מתי החל הקשר המיוחד עם המאמן.

לוקאקו אמר: "הכל התחיל במשחק ידידות בין בלגיה ואיטליה. שמתי לב שהוא שיחק עם שני חלוצים – אדר ופלה. הם יצרו הרבה מצבים. הבנתי שעם סגנון משחק כזה יהיה לי הרבה יותר נוח לשחק, אגיע ליותר הזדמנויות ואבקיע יותר וכך גם הכושר הגופני שלי ישתפר. אחרי המשחק שוחחנו והוא אמר לי שהוא הולך לאמן את צ'לסי. אמרתי לו שאשמח להצטרף אליו בעתיד".

על הליגה האיטלקית: "יש כאן את שחקני ההגנה הטובים באירופה. הם מוכנים מבחינה טקטית ברמה מדהימה וגם האימונים הטקטיים שונים. החודשים הראשונים היו לי קשים מאוד, אבל תמיד חשבתי על העתיד. אני רוצה לעבוד קשה ולהשתפר, אני צעיר. באנגליה המשחקים דומים מאוד, אבל כאן הכל שונה. כאן אתה עלול לספוג שער ממצב אחד ואז לא תנצח".


רומלו לוקאקו. עונה גדולה בינתיים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

ההערצה לאינטר: "זה היה חלום להבקיע במדי אינטר בדרבי. אינטר היא חלום גדול עבורי. הגמר הראשון שצפיתי בו כילד היה בין אינטר ולאציו (גמר גביע אופ"א ב-1998). תמיד היו לאינטר חלוצים גדולים כמו רונאלדו נזאריו, כריסטיאן ויירי ואדריאנו".
"

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי