צפו: אריקסן ערך בכורה, אינטר ניצחה 1:2 את פיורנטינה

כריסטיאן אריקסן, ניקולו בארלה, אשלי יאנג
כריסטיאן אריקסן, ניקולו בארלה, אשלי יאנג | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי בחצי גמר הגביע. קאנדרבה כבש בדקה ה-44 לאחר מהלך קבוצתי אדיר. קאסרס איזן בנגיחה עוצמתית בדקה ה-60. בארלה הצעיר הכריע עם שער גדול. 24 דקות לדני שהצטרף מטוטנהאם. נאפולי מחכה בשלב הבא

(גודל טקסט)

העונה של אינטר עד כה מוגדרת כהצלחה גדולה, אך הערב (רביעי) הנראזורי רשמו ציון דרך נוסף בדרך לחזרה שלהם לקדמת הכדורגל האיטלקי עם ניצחון 1:2 יקר מאוד על פיורנטינה, במסגרת שלב רבע גמר הגביע האיטלקי, אותו שלב בו הכחולים-שחורים הודחו בעונה הקודמת תחת לוצ'יאנו ספאלטי. היריבה הבאה: נאפולי.

בהרכב של קונטה ניתן היה למצוא סוללה גדולה מאוד של כוכבים, כאשר רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס פתחו בחוד, כשמתחתיהם שיחק אלכסיס סאנצ'ס. הרכש החדש אשלי יאנג פתח גם הוא בהרכב, ואילו על הספסל ישב כריסטיאן אריקסן, שרק לפני יומיים חתם בקבוצה.

ההתחלה הייתה קשה מאוד בסן סירו, כאשר המקומיים שלטו במשחק אך התקשו לפצח את ההגנה של ה"ויולה". בדקה ה-44 הסכר נפרץ כאשר מהלך מסירות מבריק הגיע לרגלו של אנטוניו קאנדרבה, שהפציץ את הרשת החשופה.


חגיגה של הנראזורי (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

פיורנטינה עצמה הבינה כי אין לה מה להפסיד כעת והיא חייבת לצאת יותר קדימה. בדקה ה-60 זה גם השתלם לה כשאריק פולגר מצא את ראשו של מרטין קאסרס, האורוגוואי קבע שוויון בנגיחה נהדרת. למרות השער שספגה, אינטר לא הורידה את הרגל מהגז, ושבע דקות לאחר מכן הענישה שוב, כאשר ניקולו בארלה הצעיר ניצל הרחקה רעה מאוד בכדי לכבוש שער נהדר עם בעיטה מרחוק ולעלות את קבוצתו לשלב הבא.

רגע מפתח חשוב במשחק נרשם בדקה ה-66, כשכריסטיאן אריקסן עלה לדקות בכורה במדי אינטר, זאת יומיים בלבד לאחר שהצטרף לקבוצה האיטלקית. ויקטור מוזס עלה גם הוא לדקות בכורה בארץ המגף לאחר מכן והיה שותף לעלייה של אינטר לחצי גמר הגביע. 


אריקסן. בכורה מוצלחת לדני (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי