לא ראתה את זה מגיע: רומא הפסידה 4:2 סוער אצל ססואולו

שחקני ססואולו חוגגים
שחקני ססואולו חוגגים | Tullio M. Puglia/Getty Images

הג'לארוסי התפרקו כבר בדקות הפתיחה אצל הירוקים-שחורים ופיגרו 3:0 לאחר חצי שעה בלבד של משחק. קאפוטו כבש צמד, דוריצ'יץ' הוסיף ובוגה חתם. ורטו ודז'קו צימקו. 2:2 בין קליארי לפארמה, בולוניה ניצחה את ברשיה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגת האיטלקית יצא היום לדרך (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר במשחק המרכזי רומא הציגה יכולת רעה מאוד אצל ססואולו והפסידה 4:2 אצל הקבוצה מהדרום. לפני כן, בולוניה אירחה את ברשיה התקועה בתחתית, במשחק שהסתיים בניצחון דרמטי מאוד של המארחים. לאחר מכן, קליארי ופארמה סיפקו משחק מותח מאוד, כשפעם נוספת נכבש שער בשניות הסיום.

ססואולו – רומא 2:4
למרות שהיה ברור כי המפגש בין ססואולו לרומא באצטדיון "מאפיי" יהיה איכותי מאוד, גם ה"עכברים" הגדולים ביותר של הכדורגל האיטלקי לא ציפו שהמשחק הערב יהיה סוער כל כך. כבר אחרי שבע דקות המשחק הירוקים-שחורים מצאו את הרשת של פאו לופס, כשפרנצ'סקו קאפוטו כבש שער נהדר. בדקה ה-16 קאפוטו הכפיל את היתרון של קבוצתו במשחק לאחר בישול מבריק של ג'רמי טוליאן הגרמני.

בדקה ה-26 לוח התוצאות כבר הראה 0:3 מדהים לססואולו, כשהפעם זה היה פיליפ דוריצ'יץ' שדאג לתפוס את ההגנה של רומא לא מוכנה. במחצית השנייה הג'לארוסי הראו ניצוצות ראשונים של קאמבק אפשרי, כשאדין דז'קו כבש את שערו ה-100 במועדון בדקה ה-55. משימת החזרה למשחק הפכה קשה עוד יותר בדקה ה-69, כשלורנצו פלגריני ראה כרטיס צהוב שני והורחק מכר הדשא.


ניצחון היסטורי לססואולו על רומא (Tullio M. Puglia/Getty Images)

בדקה ה-72 רומא זכתה בצדק לכדור עונשין, אותו תרגם ז'ורדאן ורטו ל-3:2 מותח. שתי דקות בלבד הספיק לססואולו כדי להמם פעם נוספת את ההגנה האורחת, כשהפעם ז'רמי בוגה סובב כדור לחיבורי השער של לופס וחתם את המשחק הקצבי בדרום איטליה.

בולוניה – ברשיה 1:2
ללא מריו באלוטלי המורחק, ברשיה המדורגת אחרונה יצאה למשחק חוץ לא פשוט אצל בולוניה של סינישה מיכאלוביץ', ולמרות לחימה גדולה, הפסידה בדקות הסיום. הקרח במשחק נשבר בדקה ה-36, כאשר דניאל דסנה הוכשל על ידי שחקני ההגנה המקומיים, ואת כדור העונשין כבש ארנסטו טורגרוסה. השחקנים באדום-שחור החלו להפעיל לחץ רב על השער של ג'סי יורונן, ובדקה ה-43 ריקרדו אורסוליני מצא את הרשת מזווית קשה מאוד.

המחצית השנייה במשחק התאפיינה בעיקר במגננה גדולה אליה נכנסה ברשיה, כאשר פעם אחר פעם שחקני ההגנה האורחת עצרו את בולוניה, שהייתה נחושה להשלים מהפך ולהתקרב עוד יותר לצמרת. בדקה ה-89 השער המיוחל הגיע, כאשר מתיה באני הבלם קבע 1:2 דרמטי לטובת המארחת והקפיץ את כל יושבי המגרש.


ניצחון עם הרבה מאוד אופי. אורסוליני חוגג (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

קליארי – פארמה 2:2
המזל הרע של קליארי נמשך. אחרי שפתחה את העונה בצורה חלומית, הקבוצה של רולאנדו מאראן לא השכילה לרשום ניצחון מאז תחילת דצמבר, והערב היא הייתה קרובה מאוד לשים את התקופה הרעה מאחוריה, אך ספגה בתוספת הזמן מפארמה ויצאה מהמשחק רק עם נקודה.

קליארי פתחה את המשחק בצורה טובה, ובדקה ה-19 ג'ובאני סימאונה סידר לז'ואאו פדרו את שערו ה-14 העונה. בדקה ה-42 יוראי קוצקה ניצל חוסר עירנות בהגנה של המארחת וקבע שוויון במשחק עם שער קליל. פתיחת המחצית השנייה הייתה קולה של המקומיים, שקיבלו בצדק כדור עונשין בדקה ה-52, אך פדרו החמיץ בגדול. שתי דקות לאחר מכן בוצע התיקון, כשסימאונה דאג לשים את הכדור עמוק ברשת.

נגמר? ממש לא. כמו הרבה משחקים הליגה האיטלקית העונה, גם באצטדיון סרדיניה נכבש שער עמוק בתוך תוספת הזמן, כשי'סמין קורטיץ' הרים לעבר אנדראס קורנליוס, והאחרון קבע 2:2 בדקה ה-95 של המשחק. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי