חוזרת לעצמה? ניצחון נוסף לנאפולי, 2:4 על סמפדוריה

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | Paolo Rattini/Getty Images

אחרי ה-1:2 הענק על יובנטוס, חניכיו של גאטוסו המשיכו במומנטום וגברו על הקבוצה של קלאודיו ראניירי בסיומה של דרמה גדולה ומותחת. שער בכורה לדייגו דמה

(גודל טקסט)

נאפולי רושמת עונה לא כל כך טובה בלשון המעטה, שמלווה בהמון רעשי רקע מחוץ למגרש, שבסופו של דבר הגיעו גם לכר הדשא מן הסתם. עם זאת, נראה שהקבוצה מדרום איטליה יוצאת לדרך חדשה. במחזור הקודם היא השיגה ניצחון 1:2 גדול על יובנטוס וקטעה רצף של שלושה הפסדים, והערב (שני) היא השיגה שלוש נקודות נוספות.

חניכיו של ג'נארו גאטוסו גברו 2:4 על סמפדוריה של קלאודיו ראניירי במסגרת המחזור ה-22 של הליגה האיטלקית בתום משחק דרמטי. הניצחון העלה את הקבוצה למקום העשירי והיא רחוקה תשע נקודות מאטאלנטה הרביעית. מנגד, סמפדוריה סופרת שלושה משחקים ללא ניצחון ונמצאת במקום ה-16, ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום.


גאטוסו וראניירי (Paolo Rattini/Getty Images)

כבר בדקה השלישית נאפולי עלתה ליתרון מנגיחה של ארקדיוש מיליק מתוך הרחבה, והיא חשבה שהכל הולך לה כשבדקה ה-16 זה כבר היה 0:2 בזכות דחיקה של אליף אלמאס מקרוב. עשר דקות בלבד חלפו וקיבלנו את השער היפה במשחק, כאשר פאביו קווליארלה צימק ל-2:1 עם וולה אדיר מקצה הרחבה לרשת. שער נהדר של החלוץ בן ה-37, שפשוט בלתי נגמר.

התקוות של סמפדוריה להשיג את השוויון הפכו לממשיות, כאשר בדקה ה-76 מנולו גביאדיני כבש בפנדל וקבע 2:2. הנאפוליטנים הוכיחו הרבה מאוד אופי והצליחו לחזור, ובדקה ה-83 דייגו דמה כבש שער מתוך הרחבה והכריע את ההתמודדות. זה היה שער בכורה בקבוצה עבור הקשר שהגיע החודש מלייפציג. השופט הוסיף שבע דקות תוספת זמן, ובדקה ה-98 דריס מרטנס קבע את תוצאת המשחק עם שער מ-30 מטר, אחרי ששוער סמפדוריה יצא לא טוב לכדור ארוך ונותר מחוץ לשערו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי