אנטוניו קונטה: "נאפולי שיחקה הגנתי, תיקו היה משקף יותר"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה. רוצה להישאר במאבק האליפות | Emilio Andreoli/Getty Images

לאחר ההפסד בגביע, מאמן אינטר דיבר על הסגנון המבוקר של היריבה: "לעומת המשחק מול מילאן, לא היו שטחים ובסופו של דבר זה השתלם להם". גאטוסו: "עדיין לא עשינו כלום". וגם: מה מתכנן לעשות בגומלין?

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)

נפילת מתח באינטר – שלושה ימים אחרי הניצחון הכי גדול שלה העונה עם ה-2:4 המטורף נגד מילאן בדרבי, אשר השיב אותה לפסגה אירחו הנראזורי את נאפולי בסן סירו במפגש הראשון של חצי גמר הגביע ורשמו הפסד 1:0 מפתיע לקבוצתו של ג'נארו גאטוסו.

לאחר המשחק אנטוניו קונטה הסביר כי קבוצתו התקשתה מול המשחק ההגנתי של היריבה בתכול: "נאפולי הגיעו לכאן כדי לעשות הגנה. בחלק מהמקרים היינו צריכים להיות מהירים יותר בהנעת הכדור ולחפש מצב הבקעה. אבל בכל מקרה אני מברך את נאפולי, מכיוון שהאסטרטגיה שלהם השתלמה".

מה השתנה במשחק לעומת הניצחון בדרבי: "מילאן שיחקה התקפה והיו המון שטחים, נאפולי לעומת זאת שיחקה כדורגל מאוד טקטי. גאטוסו היה חכם ושיחק כדורגל נסוג. היו לנו כמה הזדמנויות וזה הוגן יותר אם שתי הקבוצות היו מסיימות בתיקו".


כריסטיאן אריקסן. שוב עלה מהספסל (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

כריסטיאן אריקסן שוב פעם עלה מהספסל: "הוא בהחלט שחקן איכותי. אבל הוא עדיין צריך להתרגל לאינטנסיביות הזאת, בגלל שהוא לא שיחק הרבה בחצי השנה האחרונה".

מנגד גאטוסו אמר אחרי המשחק: "כשאתה משחק נגד קבוצה חזקה כמו אינטר, אתה צריך לכבד אותם לתת יותר מעצמך. אני גאה בשחקנים שלי ואני תמיד רוצה לראות את הגישה הזאת, מכיוון שיש לנו עוד 17 משחקים ועלינו לכבד כל יריב".

מה תעשה במשחק הגומלין ב-5 במרץ: "אינטר היא קבוצה מאוד חזקה באופן טבעי צריך לנטרל את שחקני המפתח שלהם. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לאחר ההפסקה אינטר לחצה הרבה ואנחנו עשינו הרבה טעויות. אנחנו לא יכולים לזלזל באף אחד, נגד לצ'ה פשוט עמדנו קיווינו שהכדור ייכנס. עלינו פשוט להמשיך לעבוד, כי עדיין לא עשינו כלום".




"עדיין לא עשינו כלום". ג'נארו גאטוסו מצנן את ההתלהבות מהניצחון (Emilio Andreoli/Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי