מגיעה לאלופות במומנטום: אטאלנטה חזרה מפיגור ל-1:2 על רומא

מריו פשאליץ', פאפו גומס
מריו פשאליץ', פאפו גומס | Emilio Andreoli/Getty Images

לפני המפגש עם ולנסיה בשמינית גמר המפעל היוקרתי, החבורה מברגאמו ביצעה מהפך והגדילה את הפער מהג'יאלורוסי לשש נקודות. בולוניה נעצרה על ידי גנואה אחרי שלושה ניצחונות, לצ'ה המשיכה במומנטום עם 1:2 על ספאל

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של הליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים ובמוקד הניצחון של אטאלנטה, שחזרה מפיגור נגד רומא ותגיע במומנטום מצוין למשחקה ההיסטורי בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ולנסיה. מוקדם יותר, לצ'ה גברה על ספאל בקרב התחתית וגנואה קטעה את רצף שלושת הניצחונות של בולוניה.

אטאלנטה – רומא 1:2
החבורה מברגאמו חזרה לנצח אחרי המעידה נגד גנואה במחזור שעבר ושמרה על המקום הרביעי בטבלה, בנוסף להגדלת הפער מהג'יאלורוסי שבמקום החמישי לשש נקודות. לקבוצה מבירת איטליה זה היה הפסד שלישי ברציפות.

דווקא רומא הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון, אחרי שאדין דז'קו ניצל טעות גדולה של הבלם חוסה פאלומינו כדי לדהור כל הדרך אל השער ולכבוש את ה-0:1 בדקה ה-45. פאלומינו כיפר על הטעות בדקה ה-50, כשהמשיך את הנגיחה של בראט ג'ימסיטי לרשת ואיזן את התוצאה. המהפך הושלם תשע דקות מאוחר יותר, כאשר מריו פשאליץ' קיבל את הכדור בפינה השמאלית של הרחבה, סובב אותו בצורה נהדרת לחיבורים הרחוקים וקבע את תוצאת המשחק.

פאלומינו. טעה וידע לתקן (Emilio Andreoli/Getty Images)
פאלומינו. טעה וידע לתקן (Emilio Andreoli/Getty Images)

בולוניה – גנואה 3:0
הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מה שעלול להוריד אותה מספר מקומות בטבלה אם קליארי, פארמה, מילאן ונאפולי שמתחתיה יצברו נקודות. האורחת השיגה שלוש נקודות מחזור שני ברציפות, אך בכל מקרה זה לא הספיק לה כדי לעלות מעל לקו האדום. אדאמה סומארו (28), אנטוניו סנאבריה (44) ודומניקו קרישיטו (90, פנדל) כבשו לזכות המנצחת.

לצ'ה – ספאל 1:2
קרב התחתית הסתיים בניצחון שלישי ברציפות של המארחת, שנראה שיצאה לדרך חדשה. היא הגיעה אחרי 0:4 גדול על טורינו ו-2:3 סנסציוני על נאפולי במחזור הקודם, הצליחה לשמור על המומנטום, התרחקה עוד קצת מהקו האדום ועלתה למקום ה-16. מנגד, נועלת הטבלה רשמה הפסד רביעי ברציפות והמשיכה להסתבך במעמקי הטבלה, כשהיא סוחבת את כל הליגה על הגב.


מרקו מנקוסו חוגג (Maurizio Lagana/Getty Images)

מרקו מנקוסו העלה את ספאל ליתרון בדקה ה-41 עם שערו השמיני העונה בליגה בפנדל מדויק וחזק אל בין החיבורים. אנדראה פטאנייה השווה זמנית בדקה ה-48 עם נגיחה מצוינת אחרי כדור קרן, ומי שקבע את תוצאת המשחק היה ז'אן מאייר, שסיפק סיומת נאה מתוך הרחבה אחרי מסירה של מנקוסו, שהוסיף לשער שכבש גם בישול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי