מילאן התאוששה מהטראומה בדרבי עם ניצחון על טורינו

אנטה רביץ'
אנטה רביץ' | Marco Luzzani / Stringer

אחרי שאיבדו יתרון כפול מול אינטר בליגה ופספסו ניצחון גם בחצי גמר הגביע מול יובנטוס, הרוסונרי השיגו 0:1 חשוב בסן סירו משער של אנטה רביץ' (25) וטיפסו למקום השמיני בטבלה

קבוצות: טורינו מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם מפגש בודד, בו מילאן סימנה וי כשגברה בסן סירו 0:1 על טורינו משער של אנטה רביץ' (25). המארחת עצרה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות וטיפסה למקום השמיני בטבלה על חשבון נאפולי, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין ורונה השישית.

אחרי שאיבדה יתרון בדרבי מול אינטר וגם בחצי גמר הגביע מול יובה, מילאן קיוותה להתאושש והיא אותתה לגבי הכוונות שלה כבר בדקות הפתיחה. אחרי החמצות של זלאטן איברהימוביץ' ולוקאס פאקטה, אנטה רביץ' הקרואטי שלח בעיטה שטוחה לרשת והעלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה. בפתיחת המחצית השנייה הרוסונרי קיבלו הזדמנות נפלאה לסגור את הסיפור, אך הכוכב השבדי פספס את המסגרת וזה 0:1 קטן-גדול בסיום.

טורינו המאכזבת, שתקווה להתאושש במחזור הבית בבית מול פארמה, רשמה הפסד שישי ברציפות בכל המסגרות ונותרה במקום ה-14, כשרק חמש נקודות מפרידות בינה לבין גנואה שניצבת מתחת לקו האדום. מילאן, לעומת זאת, תתארח אצל פיורנטינה ותנסה לשפר עמדות במאבק על הכרטיס לליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי