"קונטה העדיף להחתים את ארתורו וידאל במקום כריסטיאן אריקסן"

כריסטיאן אריקסן, אנטוניו קונטה
כריסטיאן אריקסן, אנטוניו קונטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

שחקן העבר צ'ירו פרארה דיבר על הדני של אינטר בראיון באיטליה והחמיא למוזס וליאנג: "יכולים לתרום דרך האגפים". מרטינס צפוי לפתוח נגד לודוגורץ (חמישי, 19:45, שידור ישיר בספורט3)

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב ללאציו אשר הוריד את אינטר למקום השלישי בסרייה א', הנראזורי ינסו לשנות את המומנטום במשחק החוץ נגד לודוגורץ בשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 19:45, שידור ישיר בספורט3).

בעקבות הסגל הקצר והעדפה להתמודד על האליפות בראש בראש עם יובנטוס ולאציו עד המחזור האחרון, אינטר צפויה לעלות בהרכב משני נגד אלופת בולגריה. שחקנים כמו בורחה ואלרו, אלכסיס סאנצ'ס ו-ויקטור מוזס שלא זוכים לדקות משחק רבות אמורים לקבל את ההזדמנות מחר.

שחקן נוסף שעשוי לחזור להרכב הוא הרכש מטוטנהאם כריסטיאן אריקסן, אך היום (רביעי) באיטליה הוא עלה לכותרות מסיבות אחרות לחלוטין. שחקן העבר צ'ירו פרארה וחברו הטוב של אנטוניו קונטה מימי יובנטוס סיפר כי הדני לא היה כלל בראש העדיפויות של המאמן ואמר: "אנטוניו קונטה העדיף להחתים את ארתורו וידאל במקום כריסטיאן אריקסן".


האופציה הראשונה של אנטוניו קונטה. ארתורו וידאל (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)


פרארה המשיך ודיבר על שחקני הרכש בינואר
: "אנטוניו הסביר זאת היטב, אריקסן עדיין זקוק לזמן כדי לחזור לכושר וללמוד את הטקטיקה של הקבוצה. ויקטור מוזס ואשלי יאנג יכולים לתרום מעמדות הכנף".

מנגד לודוגורץ לא אמורה לפתוח עם מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון שאמורים לפתוח על הספסל בעוד טאלב טוואטחה שערך העונה שתי הופעות ליגה בכלל לא צפוי להיכלל בסגל של הקבוצה הבולגרית.


צ'ירו פרארה (Harold Cunningham/Getty Images for UEFA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי