בהלה באיטליה: אקס יובנטוס אובחן כחולה בקורונה

קינג אודו
קינג אודו | האתר הרשמי של יובנטוס

קינג אודו מקבוצת פיאנסה מהליגה האיטלקית השלישית הפך לכדורגלן המקצועני הראשון בארץ המגף שנדבק בווירוס. סוכנו: "הוא רגוע ושליו. פחד להדביק את חבריו לקבוצה"

(גודל טקסט)

הלם באיטליה. שחקנה של פיאנסה מהליגה השלישית אובחן כחולה בנגיף הקורונה והפך לכדורגלן המקצועני הראשון במדינה שנדבק בווירוס. מדובר בחלוץ בן ה-22 קינג אודו, אשר גדל ביובנטוס והושאל במשך מספר שנים, עד שעזב סופית בתחילת העונה הקודמת.

על פי הדיווחים, השחקן החל להראות תסמינים של הנגיף ביום שבת בבית מלון באלסנדריה, כאשר התאמן יחד עם קבוצתו לקראת המשחק מול קבוצת המילואים של יובנטוס. העיתון האיטלקי "לה נציונה" מדווח שהכדורגלן הכניס את עצמו להסגר מרצון לפני שנבדק על ידי הרופאים ואובחן כנשא הנגיף, זאת לאחר שסבל מחום והרגיש לא טוב.

סוכנו של אודו, דניאל פיקונצ'לי, הגיב: "הדברים נכונים, גיליתי את זה רק היום. כבר אין לו חום והוא בסדר. יש חשש ורעש גדול סביב נגיף הקורונה ואני חושב שזה מוגזם. אני בקשר עם השחקן ועם משפחתו, הוא רגוע ושליו. אחרי שהוא הרגיש רע הוא החליט לבדוק את עצמו ואז גילה שהתוצאה חיובית, אבל עכשיו הוא בסדר. הוא חשב על קבוצה ופחד להדביק את חבריו ולכן מיד הלך להסגר".

כידוע, לא מעט משחקים באיטליה נדחו בעקבות הנגיף או התקיימו ללא קהל. ארץ המגף היא המדינה אשר נמצאת במקום השלישי בעולם מבחינת כמויות נשאי הנגיף עד כה, כאשר קרו לא פחות מ-14 מקרי מוות ונדבקו מעל ל-520 אנשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי