רשמי: כל משחקי הליגה האיטלקית ייערכו ללא קהל במשך חודש

אוהד בסן פאולו, נאפולי מול ברצלונה
אוהד בסן פאולו, נאפולי מול ברצלונה | Tullio Puglia - UEFA / Contributor

לאחר ששני חצאי גמר הגביע נדחו ומשחקים רבים נדחו, בהוראת הממשלה הודיעו ראשי הסרייה A על כך שעד ה-3.4 ייערכו כל המפגשים בדלתיים סגורות

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)

מקרי המוות הרבים והתפשטות נגיף הקורונה באיטליה לא הותירה לרשויות כל ברירה: מעתה ועד ה-3.4, במשך חודש שלם ייערכו כל משחקי הליגה האיטלקית במדינה בדלתיים סגורות.

מזה מספר שבועות שמשחקים באיטליה נדחים ונערכים ללא קהל, גם משחק הליגה האירופית בין אינטר ללודוגורץ נערך בדלתיים סגורות בשבוע שעבר, אבל אחרי שהתפשטות הקורונה הביאה לדחיית משחקי הגביע בין יובנטוס למילאן ובין אינטר לנאפולי שהיה צריך להתרחש מחר (חמישי) באצטדיון סאן פאולו, כעת יצאה ההחלטה שמעתה המשחקים ייערכו ללא קהל.

ב"גאזטה דלו ספורט" דווח היום שנשיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, נתן כבר אתמול שעות הלילה המאוחרות את האישור שלו להעברת ההתמודדות במסגרת הגביע למועד אחר, לאחר שבילה את היום בשיחות טלפון עם גורמים בשלטון ועם בכירים בהנהלת הסרייה A. לפי הדיווח, דה לאורנטיס סירב לשמוע על האפשרות שהמשחק ייערך ללא נוכחות קהל, אופציה שנשקלה גם בנוגע ליובנטוס-מילאן אך ירדה מהפרק בסופו של דבר.

במקביל, בהחלטה שבוודאי תעורר את זעמם של ראשי הקבוצות, שר הספורט האיטלקי וינצ'נזו ספדפורה הבהיר עוד הבוקר שהממשלה צפויה להורות על קיום כל משחקי הליגה בדלתיים סגורות. "הליגה תמשיך, אבל אנחנו נקיים את המשחקים ללא קהל. ננסה להמשיך ולקיים פעילויות ספורטיביות, תוך שמירה על בריאות הציבור". כעבור מספר שעות ההחלטה הפכה לרשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי