בעקבות נגיף הקורונה: הסרייה א' הושבתה עד להודעה חדשה

אצטדיון סן סירו
אצטדיון סן סירו | Emilio Andreoli/Getty Images

ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה הודיע במסע"ת על ביטול של כל אירועי הספורט לאלתר: "חייבים לשנות את ההרגלים שלנו מעכשיו ולעשות ויתורים". קודם לכן: ססואולו ניצחה 0:3 את ברשיה

(גודל טקסט)

משבר הקורונה באיטליה מחריף: למרות שהיום בשעות הערב (שני) נערך משחק הנעילה של המחזור ה-26 של הליגה האיטלקית שהסתיים בניצחון 0:3 לססואולו על ברשיה, הודיע מאוחר יותר ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה במסיבת עיתונאים על החרמה בנהלים בכל תחומי החיים שכוללים כמובן גם אירועי הספורט במדינה.

"אני מבין את המשפחות והאנשים הצעירים, אבל לרוע המזל אין זמן. המספרים אומרים שיש עלייה חדה במספר האנשים שנדבקו ונהרגו. חייבים לשנות את ההרגלים שלנו מעכשיו ולעשות ויתורים למען כולנו". אמר קונטה שבהמשך דיבר גם על ביטולי אירועי הספורט ברחבי המדינה.

"איננו יכולים לאפשר למשחקי הליגה האיטלקית להמשיך, הדבר כולל גם את חדרי הכושר שיישארו סגורים. בתי הספר והאוניברסיטאות יושבתו ויחזרו לפעילות ב-3 באפריל. אנחנו גמישים ונשנה את ההחלטה במידת הצורך, אך זוהי ההחלטה שתיכנס לתוקף החל ממחר".

כולל החולים שהחלימו, מספר הנדבקים באיטליה הגיע ל-9,172 כאשר עד כה דווחו על כ-463 מקרי מוות בארץ המגף כאשר 97 מתוכם נהרגו רק ביממה האחרונה.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי