זוגתו של רוגאני חשפה: "אני בהיריון, מפחדת שהקורונה תפגע בתינוק"

מישלה פרסיקו, דניאלה רוגאני
מישלה פרסיקו, דניאלה רוגאני | אינסטגרם

שבוע לאחר שבדיקתו של בלם יובנטוס נמצאה חיובית ואחרי שגם החברה נדבקה, מתברר כי מיקלה פרסיקו נמצאת בחודש הרביעי והשניים חוששים: "זה מפחיד, אפילו שהרופאים הבטיחו לי שלא יקרה שום דבר. אי אפשר לדעת"

(גודל טקסט)

השחקן הראשון בסרייה A שחלה בקורונה ולמעשה אחד הספורטאים הראשונים שבדיקתו חזרה חיובית הוא בלם יובנטוס, דניאלה רוגאני. כאשר הבלם בן ה-25 נדבק, דבר שנודע לפני שבוע בדיוק, עדיין לא עצרו את הכדורגל – לא באיטליה ולמעשה לא בשום מדינה אחרת באירופה. מאז נודע שגם חברו לקבוצה בלז מטווידי נדבק, לאחר שהתבקש להישאר בבידוד כמובן.

והבוקר (חמישי) נחשף באיטליה כי לרוגאני החולה בימים אלה – וניתן להניח שלא עובר את אחת התקופות היפות בחייו – נוספה עוד סיבה לדאגה. לא בטוח שיש על מה, אבל מתברר כי זוגתו של הבלם, מיקלה פרסיקו שכבר אובחנה כחולה בקורונה לפני יומיים, נמצאת בהיריון ועל כן הזוג הצעיר חושש שהווירוס ישפיע גם על העובר.

"אני בחודש הרביעי להיריון, אז מה יהיה עכשיו", סיפרה פרסיקו למגזין "Chi", "אני לא יכולה לדעת כלום, אנחנו רק יכולים לשבת ולחכות לראות מה יקרה. אני מאוד מקווה שהווירוס לא יפגע בתינוק. הרופאים הבטיחו לי שלא יקרה לו דבר, אבל שימו את עצמכם בנעליים שלי: זה פשוט מאוד מפחיד".

פרסיקו גם סיפרה על מצבה שלה ושל בן זוגה: "דניאלה ואני חיכינו לרגע הנכון כדי לבשר שאנחנו מצפים אחרי שהוא חלה, כי זה אמור להיות רגע של אושר. אני בטוחה שנעבור את זה ובקרוב נחזור לעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי