ברצלונה וריאל נאבקות על לאוטרו: "מהטובים בעולם בתפקידו"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli / Stringer

בצל החיזורים מצד קבוצות הצמרת בספרד, מאוריסיו פוצ'טינו החמיא לכוכב אינטר וטען כי הוא ימשיך להשתפר: "שמו חייב להופיע ברשימה של כל קבוצה גדולה שמחפשת חלוץ"

(גודל טקסט)

שמו של לאוטרו מרטינס מוזכר בחודשים האחרונים כמועמד מוביל להצטרף לברצלונה ולריאל מדריד בקיץ הקרוב. אם עדיין יש לכם ספקות לגביו, מי שבטוח שחלוץ אינטר אכן שייך לרמה הזו הוא מאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם לשעבר. "מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם בתפקידו", הבהיר הארגנטינאי בן ה-48 כשנשאל לגבי בן ארצו.

פוצ'טינו הסביר: "לאוטרו הוא אחד החלוצים הטובים בעולם לא רק בגלל מה שהוא עושה כיום, אלא גם עבור הפוטנציאל הגדול שהטמון בו. הוא ימשיך להתפתח ולהתקדם. אם אתה איש מקצוע בקבוצה גדולה ואתה מחפש חלוץ, אז ברור ששמו חייב להיות ברשימת השחקנים שתרצה להחתים".

בחוזהו של לאוטרו, שנרכש על ידי אינטר מראסינג קלוב ב-2018 תמורת 25 מיליון יורו, יש סעיף שחרור בקיץ בסך 111 מיליון יורו שאפשר להפעיל אותו מה-1 ועד ה-15 ביולי. ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות במדי אינטר, מרטינס בן ה-22 הבקיע 16 שערים והוסיף ארבעה בישולים. למרות גילו, הוא רשם כבר 17 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה ותרם לא פחות מתשעה שערים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי