פסטורה: "לא חושב שאפשר לחדש את הליגה האיטלקית"

חאבייר פסטורה
חאבייר פסטורה | Paolo Bruno/Getty Images

מספר קורבנות הקורונה מטפס באיטליה והארגנטיני של רומא מטיל ספק באפשרות שהסרייה A תימשך: "צריך כבר לחשוב על העונה הבאה"

(גודל טקסט)

"זו משימה בלתי אפשרית לחדש את הליגה האיטלקית": בזמן שמספר הקורבנות מנגיף הקורונה בארץ המגף רק הולך ועולה ובמקביל לביקורות הקשות נגד נאפולי ולאציו שהודיעו כי בכוונתן לנסות לחדש את אימוניהן השבוע, קשר רומא, הארגנטיני חאבייר פסטורה, היה הראשון להתראיין ולומר שהוא לא רואה אפשרות שהסרייה A תשוחק העונה.

איטליה תחת סגר כבר קרוב לשבועיים, אבל מספר המתים מנגיף הקורונה על סף הגעה ל-5,000 – רק אתמול (שבת) קיפחו את חייהם מעל 800 בני אדם – וקשר הג'אלורוסי הביע פסימיות באשר לאפשרות שהליגה תשוב בחודש מאי, כפי שטוענים ומקווים כל ראשי הענף.

"אם היות לכן, אני חושב שזה יהיה בלתי אפשרי", אמר פסטורה, "אנחנו צריכים לפחות 20-30 ימים של אימונים כדי להיות מוכנים וזה נכון שכל הקבוצות יפסידו המון כסף, אבל אני לא מאמין שאפשר לסיים את הליגה מהמקום בו היא נעצרה. ככל שזה נמשך העונה נדחית שוב ושוב וצריך לחשוב על העונה הבאה, כי בקיץ הבא ייערכו היורו, הקופה אמריקה וכו'".


פסטורה (YURI KADOBNOV/AFP via Getty Images)

כידוע, עד כה נערכו 26 מחזורים בסרייה A, למספר קבוצות יש עוד משחק להשלים, והמשמעות היא שבאיטליה עליהם להשלים 12 מחזורים – יותר מכל ליגה אחרת. לצורך השוואה, בספרד כל הקבוצות השלימו 27 מחזורים ובאנגליה נותרו תשעה מחזורים וארבעה משחקי השלמה. 

על השגרה היומית בשבועיים האחרונים סיפר פסטורה: "אנחנו לא יכולים להתאמן יחד, אבל המועדון נתן לכל שחקן תוכנית אימונים ביתית. אנחנו מתעוררים בבוקר, מתאמנים ושולחים לצוות את כל הפרטים הנדרשים, כולל זמן האימון ומה עשינו. אל תאמינו לסיפורים שיוצאים כאילו זה שום דבר, המחלה ממש לא מסוכנת רק לאנשים מבוגרים – אנחנו מתמודדים עם מגפה כבר חודש וככל שהזמן עובר מבינים את גודל הכאוס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי