תדמית הילד הרע, הקעקועים ופרישה בגיל 50: נאינגולן מדבר

ראג'ה נאינגולן
ראג'ה נאינגולן | Emilio Andreoli/Getty Images

בזמן שהוא שוהה בבידוד עקב התפרצות הקורונה באיטליה, שחקנה של קליארי התפנה לראיון וסיפר כיצד הוא מעביר את הימים, מדוע כמעט נעצר פעם בגלל הציורים בגופו ומיהם הקשרים המועדפים עליו

(גודל טקסט)

להיות סגורים בין ארבע קירות זה לא בדיוק מה שכדורגלנים רגילים לעשות, וראג'ה נאינגולן לא יוצא מן הכלל. וירוס הקורונה שהכה בעוצמה באיטליה אילץ את תושבי המדינה להיכנס להסגר, ובזמן שהוא מנסה להתגבר על הריחוק מהמגרשים, שחקנה של קליארי התפנה לראיון שהועבר בשידור חי בחשבון האינסטגרם של המועדון.

נאינגולן סיפר כיצד הוא מעביר את הזמן בבידוד והודה שהסיטואציה גרמה לו לשקול מחדש את גיל הפרישה: "אני מתמודד עם זה די טוב, מחכה לחדשות לגבי מועד חידוש הליגה, אבל התחלתי לאבד את חוש הזמן. אני משחק בפלייסטיישן, צופה בטלוויזיה ויש לי עמדת די.ג'יי שאני משתמש בה להנאתי לפעמים, אחרת כל יום מרגיש אותו דבר. בעבר אמרתי שאני רוצה לשחק עד גיל 34, אבל עכשיו אני מתחיל לחשוב יותר לכיוון ה-50, כי שהייה בבית במשך 24 שעות ביימה היא ממש לא הקטע שלי. כשההסגר יסתיים, אני אצא לבלות לילה אחד כמו בימים הטובים".

הבלגי חזר בקיץ האחרון לקליארי בהשאלה מאינטר, אחרי שנה לא מוצלחת במדי הנראזורי, אליהם עבר מרומא תמורת 45 מיליון יורו ב-2018. הקבוצה מסרדיניה הייתה הראשונה של נאינגולן בסרייה A ואשתו קלאודיה, שגדלה באי, רצתה לחזור הביתה כדי לשהות לצד משפחתה בזמן שהיא נאבקת במחלת הסרטן. "תמיד הרגשתי חצי-סרדיני, זו הסיבה שחזרתי", סיפר הקשר, "חוץ מזה זו שנת המאה של המועדון והם השקיעו הרבה כסף. גם אם הדברים לא הלכו כל כך טוב לאחרונה, אני מאוד מחבב את המקום הזה".

באינטר הדברים לא הלכו כמצופה (Gettyimages)
באינטר הדברים לא הלכו כמצופה (Gettyimages)

השחקן התייחס גם לתדמית הילד הרע שלו ולשמועות על כך שגרם לצרות בקבוצותיו הקודמות: "אני יודע שאנשים אוהבים לכתוב שאני עושה בעיות בחדר ההלבשה, אבל הכל המצאות. הסתדרתי עם כל מי שעבדתי איתו. מעולם לא נאלצתי לשקר או להמציא משהו, אני פשוט אומר את מה שאני חושב".

נאינגולן שיתף גם בסיפור משעשע שקשור לקעקועים הרבים שעל גופו: "יש לי הרבה, אבל אני כבר לא אוהב רבים מהם ובשנים האחרונות כיסיתי חלק גדול. פעם, במלון בבלגיה, חשבו שאני טרוריסט. נפגשתי עם חברים כדי לצאת לבלות והמשטרה עצרה אותנו כי נראינו חשודים, אבל אז הם זיהו אותי וביקשו להצטלם".

ימיו המוצלחים ביותר היא ללא ספק ברומא, וכשהתבקש לבחור את שלושת הקשרים המועדפים עליו, הבלגי בחר בחבריו לשעבר: "תמיד אהבתי את לוקה מודריץ' כי הוא עושה הכל ברמה גבוהה, וקלארנס סיידורף הוא היחיד שמעולם לא אפשר לי לגעת בכדור. יש הרבה, אבל אם אני צריך לבחור – ברומא היה לנו קישור אדיר עם סטרוטמן, דה רוסי ופיאניץ'. סטרוטמן היה פנטסטי לפני הפציעה, דה רוסי הוא פנומן ופיאניץ' אחד הטובים ביותר".

כמעט נעצר בגלל הקעקועים. נאינגולן במדי רומא (Paolo Bruno/Getty Images)
כמעט נעצר בגלל הקעקועים. נאינגולן במדי רומא (Paolo Bruno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי