סיומה של תקופה? דיווח: איברהימוביץ' שוקל לפרוש בתום העונה

זלאטן איברהימוביץ' חוגג
זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

בגלל משבר הקורונה ואי הסכמות מול הנהלת מילאן, החלוץ השבדי עשוי לתלות את הנעליים בגיל 38 ולהתחיל קריירת אימון. אופציה נוספת היא לחזור לפריז סן ז'רמן

(גודל טקסט)

האם זוהי סיומה של קריירה ארוכה ומפוארת? לפי דיווחים בכלי התקשורת באיטליה ובצרפת, חלוצה של מילאן זלאטן איברהימוביץ', תוהה לגבי עתידו בעונה הבאה ואף שוקל לפרוש בגיל 38. כזכור בעקבות חילופי הנהלה שצפויה להיות ברוסונרי איברהימוביץ' לא מעוניין להמשיך במדי מילאן בעונה הבאה ומשבר הקורונה רק הוסיף לאי הוועדות לקראת המשך דרכו.

ב'לאקיפ' הצרפתי נכתב שסוכנו מינו ראיולה עוזר לחלוץ, ששוהה בימים אלו בשבדיה, לחשוב על הצעד הבא ואף נשקלת קריירת אימון. אופציה נוספת היא אפילו לפריז סן ז'רמן אחרי ארבע שנים, אך טרם התקבלה החלטה.

יש לציין שלמרות גילו המתקדם, זלאטן עדיין לא חווה ירידה גדולה ביכולת, כאשר כבש כמות אדירה של שערים מרהיבים ב-MLS ולמרות שהיו ספקות לגבי יכולתו ברמות הגבוהות, בחודש ינואר השתיק לא מעט פיות לאחר ששינה את המומנטום השלילי במילאן כאשר תרם ארבע שערים, הוסיף בישול ובעיקר הכניס רוח חיים לקבוצה ממילאנו.


האם לא נראה יותר את זלאטן איברהימוביץ' במגרשים? (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

יתר על כך, איברהימוביץ' נחשב לאחד הסקוררים הגדולים בתולדות המשחק. יחד עם ליאו מסי וכריסאיאנו רונאלדו זלאטן הוא השחקן הפעיל היחיד שכבש מעל 500 שערים בקריירה ונמצא במקום ה-15 בטבלת כל הזמנים. 

מעבר לשערים איברהימוביץ' נחשב לחיית תארים היסטורית. למרות שלא הניף מעולם את הגביע של ליגת האלופות, זכה באליפויות באיטליה, ספרד, צרפת והולנד ואין ספור גביעים ותארים אישיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי