קונטה לתושבים: יש רק דרך אחת שתאפשר לנו לשוב לשגרה

איטליה
איטליה | Emanuele Cremaschi / Stringer

מאמן אינטר במסר ברור: "עלינו לגרום לאנשים להבין שהישארות בבית זה הדבר החשוב ביותר - זה יעשה את ההבדל". לאחר שיצאו מבידוד, השחקנים הזרים קיבלו אישור לעזוב את איטליה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

עם יותר מ-80,000 חולים ומעל 8,000 מתים, איטליה היא המדינה שנפגעה יותר מכולן עד כה ממגיפת הקורונה. למרות השתוללות הווירוס בארץ המגף, ראשי הסרייה א', שכמובן מושבתת מכל פעילות עד להודעה חדשה, מאמינים כי ניתן להשלים את עונת 2019/20 והפנטזיה היא לשוב במהלך חודש מאי.

בימים האחרונים יצאו שחקני אינטר מבידוד בן 14 ימים, כשמיד לאחרן מכן העניקה הנהלת הקבוצה אישור מיוחד עבור הזרים לשוב כל אחד למולדתו. לפי הדיווחים באיטליה, רומולו לוקאקו, דייגו גודטין, אשלי יאנג, מרסלו ברוזוביץ', כריסטיאן אריקסן וסמיר הנדנוביץ' כבר עזבו את ארץ המגף והם שוהים לצד בני משפחתם.

מי שנשאר בארץ המגף הוא כמובן המאמן האיטלקי אנטוניו קונטה, שהבהיר כי כל שחקני הקבוצה קיבלו תכנית עבודה מסודרת ותפריט קפדני לתקופת הפגרה המאולצת. "הדבר החשוב ביותר כרגע הוא להפגין כוח ואומץ", הסביר קונטה. "עלינו לגרום לאנשים להבין שהישארות בבית היא הכרחית – הרי זה מה שעושה את ההבדל וזו הדרך היחידה עבורנו לחזור לשגרה בהקדם האפשרי".

במקביל, אינטר ממשיכה לגייס כספים לטובת המאבק בנגיף הקורונה. קמפיין מימון עולמי שהושק על ידי הנראזורי גייס עד כה כ-658 אלף יורו, כאשר כ-108 אלף מתוכם נתרמו על ידי אוהדי הקבוצה. הסכום ייתרם לבית החולים האוניברסיטאי לואיג'י סאקו במילאנו.

 


אנטוניו קונטה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי