נשיא ההתאחדות האיטלקית: "ייתכן שהעונה הנוכחית תשוחק באוקטובר"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

למרות משבר הקורונה והקריאות לבטל את העונה, גבריאלה גרבינה נחוש לחדש את הסרייה A, מאוחר ככל שיידרש: "זו הדרך הראויה ביותר להתמודד עם מצב החירום"

(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית הושבתה בתחילת החודש שעבר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, שגבה מאז כמעט 16,000 קורבנות, מה שהביא גורמים רבים בענף הכדורגל ומחוצה לו לקרוא לביטול העונה הנוכחית. ועדיין, נשיא ההתאחדות האיטלקית, גבריאלה גראבינה, מתעקש להשלים את הליגה גם אם הדבר יתאפשר רק בחודשים ספטמבר או אוקטובר – כך אמר אתמול (ראשון) ל-"RAI".

"הדרך הראויה ביותר להתמודד עם מצב חירום שכזה היא להשלים את כל התחרויות לעונת 2019/20 עוד השנה, בכל דרך שנוכל לעשות זאת", אמר גרבינה. "אנחנו בוחנים סדרה של תרחישים כדי לנהל את הסיטואציה כמיטב יכולתנו. אחד התאריכים האפשריים לחזרה הוא ה-17 במאי, אך אני מבהיר – כרגע זו השערה בלבד. קיום משחקי הסרייה A בספטמבר-אוקטובר זו גם אפשרות. זה יעזור לנו להימנע מפגיעה לא רק בעונה הנוכחית, אלא גם בעונת 2020/21".

בשלושת הימים האחרונים הופיעו בארץ המגף סימנים מעודדים בכל הנוגע למספר המתים והנדבקים בקורונה, אשר נראה כי התחילו לרדת, אך ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה הבהיר אתמול כי עדיין מוקדם לדעת מתי יבוטלו ההנחיות על סגר: "אנו עוקבים אחר הנחיות הוועדה המדעית, אבל היינו המדינה הראשונה באירופה שהתמודדה עם מצב החירום. אולי לא הגבנו בצורה הכי מושלמת, אך עשינו את המיטב ביחס לידע שברשותנו. ארגון הבריאות העולמי הכיר בצעדים שנקטנו והתוצאות מראות שאנחנו בדרך הנכונה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי