Sport1 Banner

"אני הייתי מכור למוצרלה, מבין למה לא שיחקתי. זה היה מביך"

מאטוזלם
מאטוזלם | Paolo Bruno/Getty Images

מאטוזלם, שחקן לאציו ונאפולי לשעבר, סיפר על בתקשורת האיטלקית ההתמכרות המוזרה: "איבדתי את כל הכושר הגופני שלי באותה תקופה". וגם: איך גילה שחתם בקבוצה מהליגה השנייה?

קבוצות: נאפולי לאציו
(גודל טקסט)

שחקן העבר הברזילאי מאטוזלם, עבר קריירה שלא מעט שחקנים היו שמחים להתחלף איתו. הקשר לקח גביעים באלציו, שיחק בנאפולי ואף נרכש בסכום של 14 מיליון יורו על ידי שחטאר, אבל מסתבר שהיה יכול להגיע רחוק יותר, ללא התמכרות משונה במיוחד. הרבה כדורגלנים חשפו על התמכרויות להימורים, אלכוהול וסמים, אבל ללא ספק מאטוזלם הוא הראשון שהודה לגבי התמכרות לגבינת מוצרלה.

"לא יכולתי להתאפק אלוהים. אכלתי כל כך הרבה מוצרלה על שאיבדתי את כל הכושר הגופני שלי. אמיליאנו מונדוניצ'ו הוריד אותי לספסל", אמר מאטוזלם לעיתונאי ג'יאנלוקה די מרזיו והוסיף: "אני לא יכול להאשים אותו הייתי מביך".

"אני חושב שיכולתי להמשיך תקופה ארוכה יותר בלאציו אם הייתי משקיע יותר באימונים שלי. אפילו הייתי יכול לשחק בגביע העולם במדי נבחרת ברזיל, אבל כשאני מסתכל אחורה לאן החיים היו יכולים להוביל אותי. אני יכול להיות רק מרוצה מהדרך שעברתי".

מאטוזלם חשף עוד סיפור משעשע שיכול להסביר מעט על האופי המיוחד שלו: "כשהגעתי לנאפולי היה לי מאוד טוב, אבל לא הייתי מודע לחלוטין לאן הגעתי. ברגע שהתחלתי את האימונים שאלתי את המאמן וולטר נובלינו מתי נשחק נגד יובנטוס ואינטר. הוא ענה לי 'תשכח מזה אנחנו עדיין בסרייה ב''. למרבה המזל עלינו ליגה בתום העונה".



עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי