סוד ההצלחה של אינטר, תקופתו באנגליה והאם יחזור: לוקאקו בראיון

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Marco Tacca/Getty Images

חלוץ הנראזורי שהרשית 23 שערים העונה ענה לשאלות אוהדים בטוויטר: "הכימיה ביני ובין לאוטרו? עניין של תקשורת טובה". על קונטה: "במחצית נגד מילאן הוא סיפק את הנאום הכי מעורר השראה שאני זוכר"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

 חלק מהאוהדים והפרשנים הרימו גבה כאשר רומלו לוקאקו עבר לאינטר בקיץ האחרון בתמורה לסכום שיא. אלא שהחלוץ הבלגי סתם הרבה פיות ולמרות שלאוטרו מרטינס זוכה להרבה מחמאות – דווקא לוקאקו הוא מלך שערי הקבוצה, כשהבקיע כבר 23 שערים ב-35 הופעות. החלוץ ניצל את הזמן כדי לענות לשאלות האוהדים בטוויטר וסיפר שלא יחזור לאנגליה.

"תקשורת טובה היא המפתח", אמר לוקאקו כשנשאל על מערכת היחסים עם לאוטרו", ובהמשך החמיא לאנטוניו קונטה כשנשאל על הנאום הכי מרשים ששמע בקריירה שלו: "זה היה בדרבי נגד מילאן, פיגרנו 2:0 במחצית. הוא כלל לא צרח עלינו, אמר לנו מה עלינו לעשות ואיך נוכל לחזור למשחק. הכל בשקט וברוגע ובביטחון". וכך היה – הנראזורי השיגו 2:4 ענק בסיום.

על רגע השיא באינטר: "לשחק לעיני אצטדיון הסן סירו מלא זו תחושה אדירה, אני אוהב את זה. השער האהוב עליי? השער שכבשתי נגד גנואה, השני. הראתי מיומנות גבוהה מאוד".


לוקאקו (Emilio Andreoli/Getty Images)

כשנשאל על חזרה לאנגליה: "אני לא חושב כך. אהבתי מאוד את זמני באברטון. גם החוויות בצ'לסי ובמנצ'סטר יונייטד היו טובות למרות מה שאמרו, אולי חלק חשבו שזה לא בשבילי. הייתה לי הזדמנות לשחק לצד האלילים שלי וללמוד מהם. כעת הגיע הזמן הנכון עבורי לעלות מדרגה ולשחק בליגת האלופות".

עם זאת, הוא סיפר שבכוונתו לשוב לאנדרלכט הבלגית ביום מן הימים, כמו וינסנט קומפני, וכשנשאל על ההבדלים בין הליגות באנגליה ובאיטליה ענה: "באיטליה יש כל כך הרבה טקטיקה. באנגליה הכדורגל מהיר יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי