איברהימוביץ': "לא פוסל חזרה לשבדיה, אשחק כל עוד אוכל"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

חלוץ מילאן שמתאמן בימים אלו בהאמרבי, דיבר על עתידו: "כרגע אני לא חושב על דבר, יש לי חוזה על סיום העונה". וגם שלל חזרה לאיטליה: "לא הגיוני להגיע לשם, כולם רק מעלים סרטונים שלהם ברשתות החברתיות"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כשאין כדורגל ברחבי הגלובוס, זלאטן איברהימוביץ' חזר להיות אחד השחקנים המסוקרים בעולם. השבדי בן ה-38 שהצטרף למילאן רק בחודש ינואר, עשוי לעזוב כבר בתום העונה בשל אי הסכמות מול ההנהלה ובימים אלו מתאמן במדי האמרבי, המחזיק ב-25% ממניותיה. אמש (שישי) שוב דיבר השבדי בראיון על מצבו הנוכחי ועתידו בסן סירו.

"אני מרגיש טוב, אני אסיר תודה על כך שאני יכול להיות להתאמן במסגרת קבוצתית. ברוב המדינות באירופה ובמיוחד באיטליה, עדיין אי אפשר להתאמן. הכל נהדר כאן, הדשא הוא סינטטי ולכן הקצב כאן ממש גבוה. בנוסף, החברה כאן צעירים ורעבים מאוד ורוצים להוכיח את עצמם", אמר זלאטן איברהימוביץ'.

על עתידו אמר: "אני לא יודע, קרה המון בזמן האחרון. מי ידע שווירוס הקורונה ייכנס לתמונה ויהפוך את העולם בשבועיים? בעתיד נהיה חכמים יותר. כרגע אני לא חושב על דבר, יש לי חוזה במילאן ואני רוצה לשחק כל עוד אני יכול. האם אעבור לשבדיה באופן קבוע? תמיד אמרתי שלא אחזור לשם, אבל גם אמרתי דברים אחרים שלא עמדתי בהם".

"אף אחד לא יודע מתי אחזור למליאנו, ברגע שנדע מתי נוכל להתאמן, אז אחזור לשם. בשלב הזה לא הגיוני להגיע לשם. כולם מתאמנים בבית ומעלים את עצמם לרשתות החבריות. בשבילי עדיף להיות כאן, לשחק ולהתאמן עם קבוצת כדורגל שלמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי