"אם מילינקוביץ'-סאביץ' ירצה לעזוב, זו לא אמורה להיות בעיה"

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' | AFP

המנהל הספורטיבי של לאציו התייחס לעתידו של הקשר, שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי: "בסופו של דבר, רצונו של השחקן הוא זה שקובע". וגם: תג המחיר והסיבה לכך שהוא נשאר עד עכשיו

(גודל טקסט)

האם סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' יעבור בתום עונת 2019/20 לפרמיירליג? לפי איגלי טרה, המנהל הספורטיבי של לאציו, זו בהחלט אפשרות. "אם שחקן כזה או אחר חושב שזמנו בקבצה הסתיים ורוצה ללכת לקבוצה אחרת, זו לא אמורה להיות בעיה", הבהיר טרה בשיחה עם 'סקיי איטליה'.

מי שלוטשות עיניים אל עבר הקשר הסרבי בן ה-25 הן מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, שמבינות כי עתידו של מילינקוביץ'-סאביץ' נמצא למעשה בידיו. אם וכאשר, אגב, באיטליה ובאנגליה מדווחים שהסכום שהן יצטרכו לשלם יעמוד לא פחות מ-80 מיליון ליש"ט, מחיר גבוה בהתחשב במשבר הקורונה.

טרה סיפר מה השאיר את מילינקוביץ'-סאביץ' בלאציו עד עכשיו: "בסופו של דבר, רצונו של השחקן הוא זה שקובע. עד כה, כאשר צץ פיתוי כזה או אחר, קצת מצידנו (כלכלית) וקצת מצידו, החלטנו, שני הצדדים, לא ללכת על זה. עם זאת, בסוף העונה הנוכחית אנחנו נצטרך לעשות היערכת מצב מחודשת לגביו".

לקשר הסרבי חוזה עד 2024 בשורות לאציו, אליה הוא הצטרף בשנת 2015 אחרי עונה אחת בגנק הבלגית. העונה, לפני שהסרייה א' הופסקה בגלל פגרת הקורונה, מילינקוביץ'-סאביץ' הבקיע ארבעה שערי ליגה במדי לאציו שנמצאת חזק במאבק על האליפות כשרק נקודה אחת מפרידה בינה לבין המוליכה יובנטוס.


היעד הבא אנגליה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי