מילאן הודיעה רשמית: אף שחקן לא נדבק בקורונה

שחקני מילאן מאוכזבים
שחקני מילאן מאוכזבים | Alessandro Sabattini/Getty Images

למרות הדיווחים על ארבעה חולים בשורות הרוסונרי, הקבוצה הבהירה כי כל הבדיקות חזרו שליליות והקבוצה שבה לאימונים כמתוכנן. גם פאולו מאלדיני ובנו דניאל החלימו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בעקבות סיום ההסגר והחזרה לאימונים, אנו נחשפים ליותר נדבקי קורונה חדשים בסרייה א'. עד כה פיורנטינה וסמפדוריה הודיעו שהבדיקות של מספר שחקנים חזרו חיוביות וגם נחשפנו לדיווחים לפיהם ארבעה שחקני מילאן חלו בנגיף. עם זאת, היום (שבת) התברר כי לא כך הדבר.

"פאולו מאלדיני ובנו דניאל החלימו", חשף נשיא המועדון פאולו סקארוני וגם סיפר על מספר שחקנים שחלו, אולם בהודעה רשמית שנמסרה מספר שעות לאחר מכן הובהר כי אף אחד מהם לא נושא את הנגיף ועל כן הקבוצה מתאמנת כמתוכנן.

"אנחנו כבר התחלנו להתאמן ולשמור מרחק, על מנת להתכונן לחידוש הליגה. עלינו להתרגל לחיות עם הנגיף וזה תקף גם לגבי הכדורגל. לא נוכל להיות שקטים עד ששיעור הדבקה יגיע לאפס. בסופו של דבר נוכל לאמץ את המודל הגרמני, שמאפשר לחולים להיכנס להסגר בזמן שהאחרים ממשיכים לשחק", הוסיף סקארוני.

בנוסף דיבר פאולו סקארוני לגבי עתידו של זלאטן איברהימוביץ', ששוהה בימים אלו בשבדיה ומתאמן עם האמרבי, אך דווקא הנשיא נשמע אופטימי לגבי עתידו של החלוץ בן ה-38: "אני חושב שאיברהימוביץ' רוצה לחזור לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי