דיווח באיטליה: זלאטן איברהימוביץ' יחזור מחר למילאנו

זלאטן איברהימוביץ' חוגג
זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

בדיוק כמו כריסטיאנו רונאלדו, החלוץ צפוי לחזור לאיטליה ולהשהות בבידוד של שבועיים. אם לאחר מכן יתברר כי אינו נושא את התסמינים לנגיף הקורונה, הוא יוכל לשוב לאימוני מילאן

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה, קבוצות הסרייה א' חזרו להתאמן על פי הנחיות משרד הבריאות ולכן מרבית השחקנים שעזבו את איטליה בעקבות פרוץ המגפה, שבו לארץ המגף והיום (ראשון) ב'גאזטה דלו ספורט' דווח שגם זלאטן איברהימוביץ' ישוב למילאנו כבר מחר.

כזכור, החלוץ בן ה-38 של מילאן, שהה בחודשיים האחרונים בשבדיה והתאמן במדי האמרבי, המחזיק ב-20 אחוזים במניותיה, ואף שותף במספר משחקי אימון. אבל ככל הנראה הסאגה סביב השבדי תסיים סופית כאשר ינתח בעיר האופנה ובדיוק כמו כריסטיאנו רונאלדו, יתחיל תקופת בידוד בת שבועיים לפני שישוב לאימונים.

עם זאת, עדיין לא ברור אם זלאטן איברהימוביץ' ימשיך במילאן גם בעונה הבאה. השבדי שחתום עד קיץ 2020, העביר ביקורת אל המנכ"ל איבן גאזידיס לאחר שפיטר את זבונימיר בובאן מתפקיד המנהל הספורטיבי. בצרפת טוענים שהחלוץ אף שוקל פרישה בסיום העונה כדי להתחיל בקריירת אימון, אבל אצל זלאטן אנו תמיד צריכים להיות מוכנים ללא צפוי, בדיוק כפי שהרגיל אותנו במשך קרוב לשני עשורים.



צפוי לחזור לאיטליה. זלאטן איברהימוביץ' (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי