שלושה ימים לאחר שאושפז: שחקן אטאלנטה הלך לעולמו

אנדראה רינאלדי
אנדראה רינאלדי | Giuseppe Bellini/Getty Images

הקשר בן ה-19 אנדראה רינאלדי, שהעונה הושאל לקבוצה מהליגה הרביעית באיטליה, הובהל לבית חולים ואובחן כסובל ממפרצת מוחית, אולם לאחר מאבק לא שרד והרופאים נאלצו לקבוע את מותו

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

ברגאמו, אחת הערים שסבלו קשה יותר מכל מנגיף הקורונה, התבשרה הבוקר (שני) על מכה קשה כואבת במיוחד: שחקן אטאלנטה, אנדראה רינאלדי בן ה-19, הלך לעולמו שלושה ימים אחרי שהתלונן על חולשה, חש ברע, הובהל לבית חולים ושם התגלה כי הוא סובל ממפרצת מוחית.

רינאלדי הצעיר העונה שיחק כמושאל בלנגאנו מהליגות הנמוכות, אולם גדל במחלקת הנוער של אטאלנטה. לאחר מותו הודיע על כך המועדון מהליגה הרביעית בצער, לצד הספד שכתב הנשיא ג'ובאני מונאפו: "כשאנדראה היה מגיע לאימון, הוא תמיד היה מגיע לומר לי שלום. זה משהו שאזכור בלבי לעולם. הוא היה ילד יוצא מן הכלל, מהווה דוגמה לכלום. בשם המועדון, אני מביע את צערנו העמוק ושולח תנחומים למשפחה. אנחנו משוכנעים שאנדראה יישאר גם בשמיים הלוחם שהיה תמיד, כפי שהיה נלחם תמיד במרכז המגרש כדי להסב לאוהדים אושר".

רינאלדי כאמור גדל בשורות הכחולים-שחורים מברגאמו, לשם הגיע בגיל 13 ובשיאו סייע לקבוצה עד גיל 17 לזכות באליפות ובגביע האיטלקי. "כמו על כר הדשא, תמיד היית האחרון שנלחם ועושה את הכל כדי לשרוד. גם הפעם נלחמת בכל כוחך כי לא לעזוב אותנו בטרם עת. החיוך שלך יישאר תמיד בלב של אותם אלו שזכו לפגוש אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי