דיווח באיטליה: ראנגניק ינסה לשכנע את נגלסמן להגיע למילאן

ראלף ראנגניק, יוליאן נגלסמן
ראלף ראנגניק, יוליאן נגלסמן | ROBERT MICHAEL/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של לייפציג, שצפוי לחתום בקרוב ברוסונרי, מבין כי לא יוכל לתפקד במקביל כמאמן וכמנהל הספורטיבי והוא רוצה להביא איתו את המאמן בן ה-32, שהוביל את הקבוצה ממזרח גרמניה לרבע גמר ליגת האלופות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

המנהל הספורטיבי של ר.ב. לייפציג ראלף ראנגניק עדיין לא חתם במילאן, אבל באיטליה כבר חושבים על הצעד הבא. כזכור המנג'ר הגרמני תוכנן להגיע לרוסונרי כמאמן ומנהל מקצועי שאחראי באופן בלעדי על גזרת הרכש במועדון, אך לפי 'גאזטה דלו ספורט' לא נפסלת אפשרות שגם המאמן המצליח של לייפציג, יוליאן נגלסמן, עשוי להגיע גם הוא לארץ המגף.

לפי הדיווח, ראנגניק מבין שהוא לא באמת מסוגל לשמש בשני התפקידים במקביל בנוכחות מלאה, והוא ינסה להביא את איתו את המאמן בן ה-32 שהפך אשתקד לצעיר אי פעם שאימן קבוצה בליגת האלופות והעונה הפך להכי צעיר שעשה זאת בשלב הנוקאאוט.

עם זאת יש לציין כי המהלך לא יהיה פשוט כלל – ראנגניק שאיבד את מעמדו בקבוצה של תאגיד המשקאות, מחפש אתגר חדש ובעיקר להחזיר את השפעתו הרבה שהלכה ונעלמה. נגלסמן לעומתו הוא אחד המאמנים העולים בכדורגל העולמי, שסירב להצעות מבאיירן מינכן כדי לחתום בקבוצה ממזרח גרמניה עד 2023 ולא נראה שדווקא מעבר למילאן המדשדשת תשכנע אותו לעזוב את הפרוייקט השאפתני של לייפציג.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי