באיטליה ישובו להתאמן בקבוצות ביום ב', שני שחקני פארמה נדבקו

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ראש הממשלה קונטה הודיע כי המדינה עוברת לשלב הבא של חזרה לשגרה: "סיכון מחושב שעלינו לקבל", אך עדיין לא אישר את חזרת הליגה ב-13 ביוני. הקבוצה מטרדיני הודיעה: "הם בבידוד, המועדון יפקח ללא הרף"

(גודל טקסט)

עדיין אין אישור רשמי לחזרת הסרייה א' אך איטליה ממשיכה להתקדם. ראש הממשלה ג'וזפה קונטה אישר הערב (שבת) את חזרת המועדונים לאימונים בקבוצות גדולות יותר החל מיום שני הקרוב. המדינה עוברת לשלב הבא בחזרה לשגרה לאחר הקורונה. "השלב השני מתחיל. העקומה ממשיכה לרדת, המספרים כפי שרצינו שיהיו. התחלנו בדיקות דם לנוגדנים", אמר קונטה לתקשורת.

 
 
קונטה הוסיף: "זהו סיכון אך מחושב שעלינו לקבל, אחרת נצטרך להישאר בהסגר עד שיתפתח סיכון ואנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו". החל מיום שני תושבי המדינה יוכלו לנוע בחופשיות מוחלטת באזור שלהם ולהיפגש עם חברים כל עוד הם לא נושאי קורונה, כשהם לבושים במסיכות כמובן. באותו יום ייפתחו ברים, מסעדות, פאבים ומוזיאונים במדינה.
 
 
אולם, המחלוקת הגדולה עדיין לא נפתרה שכן הממשלה וההתאחדות האיטלקית הסכימו על פרוטוקול רפואי לפיו אם שחקן מהקבוצה יימצא חיובי לנגיף – כל הקבוצה תצטרך להיכנס לבידוד, ואילו המועדונים והשחקנים רוצים בדיוק כמו בספרד ובגרמניה – רק אותו שחקן יהיה מבודד. מתכוננות פגישות נוספות בנושא.
 

על חזרת הליגה ב-13 ביוני: "לפני שנכריז על חידוש המשחקים אנחנו זקוקים לעוד כמה ערבויות. אנחנו מדברים כבר עם שר הספורט ויצ'נזו ספאדופרה אך אין לנו אותן כרגע. מקווה להשיג זאת בהקדם האפשרי.
 
 
בינתיים, חדשות לא טובות הגיעו מכיוונה של פארמה שהודיעה ש-60 אנשי המועדון עבדו בדיקות כפולות לקורונה – ושניים משחקניה נדבקו ונשלחו לבידוד. הם יצאו חיוביים בבדיקה אחת ושלילית באחרת. "הם במצב טוב והמועדון יפקח עליהם ללא הרף", נטען.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי