ההתאחדות האיטלקית הציעה: להכריע את הסרייה A בפלייאוף

אצטדיון סן סירו
אצטדיון סן סירו | Emilio Andreoli/Getty Images

היו"ר גבריאלה גרווינה הודיע למועדונים כי אם הליגה תיפסק פעם נוספת בעקבות נגיף הקורונה, שלוש הליגות הראשונות יתמודדו על המיקום בטבלה דרך משחקי נוקאאוט. פגישה נוספת תיערך עם שר הבריאות ב-28.5

(גודל טקסט)

כמו באנגליה ובספרד גם באיטליה מתכננים להשיב את משחקי הסרייה A במהלך חודש יוני ואף נעשתה התקדמות משמעותית בנושא לפני מספר ימים, כאשר הקבוצות קיבלו את אישור הממשלה לחזור לאימונים קבוצתיים. היום (רביעי) גם ההתאחדות האיטלקית דנה בנושא והציעה פתרון למקרה שהליגה תיעצר שוב בעקבות התפרצות נוספת.

לאחר ישיבה שהתקיימה בשעות אחר הצהריים, בהשתתפותו של היו"ר גבריאלה גרווינה, הוציאה ההתאחדות מסמך לפיו אם שלוש הליגות הבכירות במדינה יושבתו פעם נוספת, המטרה היא להשיב את המשחקים בשיטת פלייאוף, על מנת להכריע את העונה.

בנוסף הודיעו שאם אופציה זו לא תצא לפועל, יוחלט להעניק אלופה ולקבוע יורדות על פי אחוזי הצלחה של הקבוצות באותה עונה, בדומה למה שקרה בצרפת. אך, בינתיים הצעה זו הוזכרה רק בנושא הליגה השנייה והשלישית. יחד עם זאת, באיטליה צפויים לספק תמונה ברורה יותר ב-28 במאי לאחר שתתקיים פגישה נוספת של נשיא ההתאחדות עם שר הספורט וינצ'נזו ספדפורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי