קייליני הפתיע: "מעריץ את סוארס על הנשיכה"

ג'ורג'יו קייליני, לואיס סוארס
ג'ורג'יו קייליני, לואיס סוארס | Matthias Hangst/Getty Images

הבלם האיטלקי נזכר בתקרית ממונדיאל 2014: "גם אני בן ז**ה גדול על המגרש ואני גאה בכך. אם הוא היה מאבד את הזדוניות, הוא היה הופך לחלוץ רגיל. הוא הגזים, אבל זו הייתה האסטרטגיה שלו בקרב"

(גודל טקסט)

האוטוביוגרפיה של ג'ורג'יו קייליני ממשיכה למשוך תשומת לב בתקשורת העולמית. הפעם, ב"אס" פרסמו היום (חמישי) את הפרק שבו הבלם האיטלקי נזכר באירוע בלתי נשכח שהתרחש במונדיאל 2014: המשחק שבו לואיס סוארס נשך אותו בכתף. ותתפלאו, קייליני לא נוטר טינה, אלא דווקא מעריך את החלוץ האורוגוואי על המעשה.

"אני מעריץ את הזדוניות שלו, אם הוא היה מאבד אותה, הוא היה הופך לחלוץ רגיל. גם אני בן ז**ה גדול על המגרש ואני גאה בכך", הפתיע קייליני והסביר: "מעשים זדוניים הם חלק מהכדורגל ואני לא רואה אותם כחריגים. הוא הגזים עם הנשיכה, אבל זו הייתה האסטרטגיה שלו בקרב ואם מותר לי לומר זאת, זו גם השיטה שלי. הוא ואני דומים ואני אוהב להתעמת עם חלוצים כאלה".

בלמה של יובנטוס הוסיף כי שוחח עם סוארס יומיים לאחר התקרית והתעקש על כך שהתנצלות לא הייתה נחוצה בעיניו: "כדי לגבור על היריב אתה צריך להיות פיקח, אני שם לב כשיש צורך לעורר פרובוקציות. זה לא משהו היגיוני, יותר תפיסה רגשית".


"מעריץ אותו". קייליני וסוארס באותו משחק זכור (AVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי