בדרך חזרה לאיטליה? אינטר הציעה לקבאני חוזה לשלוש שנים

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Matthew Ashton - AMA / Contributor

על פי 'לאקיפ' חלוץ פ.ס.ז' שקרע בעבר רשתות בפאלרמו ובנאפולי, עשוי לשוב לסרייה A אחרי שבע שנים, בעקבות הצעה מפתה מהנראזורי. גם מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל לא אמרו את המילה האחרונה

(גודל טקסט)

כבר בפתיחת העונה היה ברור לכולם שאדינסון קבאני לא מתכוון להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן ומעוניין לעזוב את עיר האורות בתום שבע שנים. המועמדת הבכירה לצרפו הייתה אתלטיקו מדריד' אך בשבועות האחרונים גם אינטר נכנסה לתמונה והיום (שבת) דווח ב'לאקיפ' כי החלוץ קיבל מהנראזורי הצעת חוזה מפתה לשלוש שנים.

למי שלא זוכר, קבאני עצמו כזכור פרץ לתודעה בכדורגל האיטלקי במדי פאלרמו והפך לכוכב של ממש בנאפולי כאשר העמיד בשלוש עונותיו בדרום איטליה מספרים מפלצתיים של 104 שערים ועוד 14 בישולים ב-138 הופעות בכל המסגרות.

גם בפריז סן ז'רמן השתלב במהרה ובעונה שעברה אף חלף על פני זלאטן איברהימוביץ' והפך למלך השערים בכל הזמנים של הקבוצה, עם זאת בעונה האחרונה הפך לשחקן שולי בסגל לאור הצטרפותו של מאורו איקרדי והבקיע בליגה ארבעה שערים בלבד, לכן נראה שההגעה לאינטר בגיל מתקדם ללא תמורה יכולה לשרת את שני הצדדים.

למרות כל זאת, בעיתון הצרפתי ממשיכים להזכיר כי החלוץ עדיין מעורר עניין במנצ'סטר יונייטד ואף ניוקאסל שצפויה להירכש בימים הקרובים על ידי הנסיך הסעודי מוחמד בן סלמאן, אמורה גם היא להיכנס לתמונה, אך בשלב זה שתי הקבוצות מהפרמיירליג רק גששות אחר האורגוואי, בזמן שקבוצתו של אנטוניו קונטה כבר השיגה חוזה עד 2023.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי