באלוטלי ישוחרר מברשיה בתום העונה: "אנחנו מאוכזבים ממנו"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

נשיא המועדון אישר כי החלוץ הסורר יעזוב למרות שהוא חתום עד 2022, עקב בעיות המשמעת שלו: "הוא בחור מוזר, קצת אנרכי. החוזה מבוטל אוטומטית במקרה של ירידה לסרייה B, אז בהתחשב במצבנו, הוא יהיה שחקן חופשי"

(גודל טקסט)

מריו באלוטלי ישוחרר מברשיה שנתיים לפני תום החוזה שלו, כך אישר אמש (רביעי) נשיא המועדון מאסימו צ'לינו, אחרי פיצוץ נוסף בין השניים. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", במועדון מאסו בחוסר המקצועיות של החלוץ הסורר שנעדר מהאימונים במשך עשרה ימים והצדדים הגיעו לסיכום הדדי על פרידה בתום העונה הנוכחית, זאת למרות שבאלוטלי חתום עד 2022.

"הוא בחור מוזר, הראש שלו כבר לא איתנו ואני לוקח את עזיבתו כמובנת מאליה", כך התבטא צ'לינו בתקשורת האיטלקית. "זה לא בהכרח שונה ממה שהוא עשה תמיד בקריירה שלו, הוא פשוט קצת אנרכי". ברשיה צפויה לרדת לליגת המשנה בתום העונה, שכן היא רחוקה תשע נקודות מעלייה מעל הקו האדום, וצ'לינו טען כי במקרה שכזה, החוזה של באלוטלי מאפשר את שחרורו: "ההסכם מבוטל אוטומטית במקרה של ירידה לסרייה B, אז הוא כנראה יהיה שחקן חופשי בקיץ, בהתחשב במצב שלנו".

"המאמן הקודם דאג לו, ויתר לו על כמה דברים ועל חוסר מאמץ באימונים מדי פעם", המשיך הנשיא. "לא החתמנו את באלוטלי בשביל למשוך את תשומת לב התקשורת, באמת האמנו שהוא יכול לתרום לנו משמעותית על המגרש. אני חשבתי, כי אני אוהב אותו, שהוא יכול להמציא את עצמו מחדש בברשיה. אנחנו מאוכזבים ממנו".

החלוץ הפרובלמטי זכה לקבלת פנים של גיבור כשחזר ממארסיי לקבוצת נעוריו בקיץ שעבר, אך במהלך העונה היה מעורב בלא מעט אירועים משמעתיים ובסך הכל תרם חמישה שערים ב-19 הופעות בליגה האיטלקית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי