תחזיקו חזק: רונאלדו כבר סיכם במילאן אך העברתו טורפדה

כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ'
כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ' | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מאסימו מיראבלי, המנהל המקצועי של הרוסונרי, חשף: "דיברנו על זה עם מנדש (סוכנו), ידענו שיש בעיות בינו לבין ריאל. הסינים עצרו הכל. עם ההנהלה הנוכחית הוא היה מצטרף". וגם: הבחירה באטוסו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

בקיץ 2018 חלה רעידת אדמה בעולם הכדורגל כאשר כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד לאחר תשע שנים נפלאות ועבר ליובנטוס ששילמה עבורו מאה מיליון יורו. אין ספק שמדובר באחת העסקאות המפתיעות ביותר בשנים האחרונות. כעת התברר כי רונאלדו עצמו היה דווקא בדרך למילאן ואף היה לו הסכם עם המועדון. אוהדי הרוסונרי יכולים רק לתפוס את הראש – איך העברת הענק טורפדה?

 
המנהל הספורטיבי של המועדון בעבר, מאסימיליאני מיראבלי, האשים את ההנהלה הקודמת, בעיקר הבעלים לי יונגונג, שתקע מקל בגלגלים. הוא הודה שלמועדון לא היו את האמצעים הכלכליים להחתימו באותו הזמן אך חשף שהיו שיחות בנושא.
 
 
"זה משהו שדיברנו עליו עם ז'ורזה מנדש (סוכנו של רונאלדו). ידענו שעלולות להיות בעיות בין ריאל ורונאלדו. עשינו הכל, אבל הבעלים הסינים חסמו את העסקה. עם הבעלים הנוכחיים אין ספק שהוא היה שחקן מילאן. שנים רבות, מאז עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' למעשה, איי שם בקיץ 2012, במועדון מחכים לכוכב על שיצטרף אף זה לא קרה, ואין לדעת מתי זה יקרה.
 

כמו כן, מיראבלי התייחס גם למינוי ג'נארו גאטוסו כמאמן: "הבעלים הסיני לא הסכימו איתי, הם חשבו שכלפי חוץ זה ייראה כצעד לאחור אך עבורי הוא היה מאמן העתיד. אני גאה שבחרתי בו, בגלל המקצוענות, הרצינות והאהבה שלו. שוחחנו עם אנטוניו קונטה, אבל השיחה לא הובילה לשום דבר".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי