המטרה של מילאן: להכשיר את זלאטן למשחק נגד יובנטוס

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אחרי שהתברר שפציעתו של הענק השבדי לא חמורה כפי שחשבו, הרוסונרי מתכננים להחזיר אותו למגרשים היישר למשחק הליגה הביתי ב-7.7 נגד האלופה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לפני עשרה ימים, במהלך אימון ללא מגע של מילאן, זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38 נפצע והכותרות זעקו שייתכן שזו סוף הקריירה של הענק השבדי, שרק בינואר האחרון כדי לסגור מעגל בשורות הרוסונרי. הבוקר (רביעי), אחרי שכבר התברר שמדובר בפציעה קלה משהעריכו, במועדון סימנו את תאריך החזרה שלו למגרשים.

לשמחת אוהדי הכדורגל בעולם כולו ובמילאנו בפרט, לפחות בצד האדום של העיר, איברהימוביץ' צפוי לשוב למשחקים ב-7.7, היישר למשחק הבית מול המוליכה והאלופה יובנטוס. מנגד, איברהימוביץ' ייעדר מגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי נגד אותה יובנטוס, בהנחה שהמשחק ייערך עוד לפני חידוש הליגה, וכמובן שיחמיץ גם את המשחקים הראשונים של מילאן בסרייה A שתתחדש בעוד כשבועיים, בחוץ נגד לצ'ה, בבית מול רומא ומשחקי החוץ נגד ספאל וסגנית המוליכה לאציו.

כידוע, איברהימוביץ' שיחק בעברו גם ביובטוס, בין השנים 2004 ל-2006, לפני שהמשיך לשלוש שנים באינטר, היריבה העירונית של מילאן, שיחק גם עונה אחת בברצלונה ואז שב לארץ המגף והפך לכוכב הגדול של מילאן, במדיה שיחק ארבע שנים. מאז הוא שיחק גם בפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ולוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS, אותה עזב עם סיום העונה באמריקה וכאמור בינואר חזר למילאן בחוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, שבשלב זה טרם ברור אם הוא אכן יישאר.

ולמי שלא זוכר בעקבות הפגרה הארוכה, אחרי 26 מחזורים בליגה האיטלקית ניצבת מילאן רק במקום השביעי עם 36 נקודות במאזנה, רחוקה 12 נקודות מאטאלנטה שבמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, תשע הפרש מרומא החמישית, מקום ממנו מגיעים לשלב הבתים של הליגה האירופית ושלוש הפרש בלבד מנאפולי השישית שאם תשמור על מקומה בטבלה תעפיל למוקדמות הליגה האירופית.


איברהימוביץ'. מתוכנן לשוב למפגש הגדול (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי