יסגור מעגל? סוכנו של טיאגו סילבה הציע את הבלם למילאן

זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה
זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה | Claudio Villa/Getty Images

הברזילאי שיסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, עשוי לשוב לסן סירו בתום שמונה שנים ללא דמי העברה. המכשולים: שכרו הגבוה והגעתו הצפויה של ראלף ראנגניק

(גודל טקסט)

האם טיאגו סילבה בדרך חזרה למילאן אחרי שמונה שנים? היום (חמישי) דווח באיטליה שסוכנו של הבלם הברזילאי, שמסיים את חוזהו בתום העונה בפריז סן ז'רמן, פנה לראשי הרוסונרי כדי לצרפו בהעברה חופשית.

כאמור, סילבה שיחק במילאן במשך שלוש שנים, היה חלק מעונת האליפות האחרונה בשנת 2011 ונחשב בזמנו לאחד הבלמים הטובים בעולם, לכן לא במקרה פריז סן ז'רמן החליטה בקיץ 2012 לרכוש אותו בלא פחות מ-42 מיליון יורו, סכום שיא באותם ימים, ושם הפך לשחקן משמועתי לא פחות כאשר קיבל את סרט הקפטן ומוצב במקום השביעי בטבלת ההופעות בכל הזמנים.

למרות זאת ייתכן ששני הצדדים יתקלו בלא מעט קשיים: ראשית שכרו של טיאגו סילבה עומד כ-12 מיליון יורו בשונה, סכום שמילאן לא תעמוד בו, קל וחומר לאור בעיות הפייר פליי וכדי להשלים את המעבר יצטרך להפחית באופן משמעותי בשכרו.

הסיבה השנייה קשורה למאמן המיועד ראלף ראנגניק. המנהל הספורטיבי של לייפציג צפוי להגיע לסן סירו בעיקר הרצון לבנות את הסגל מחדש שאמור להיות בנו על שחקנים צעירים, בדומה לפרויקט השאפתני של תאגיד רד בול, לכן נראה שבלם בן 36, טוב ככל שיהיה, לא אמור להיות בראש הרשימה של הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי